  • 1. Data: 2015-07-14 06:03:42
    Temat: Microsoft Silverlight na win Phone 8.1
    Od: z <...@...pl>

    Nie mam sentymentu do Silverlight ale nauczyłem się z nim żyć.
    A tu nagle się okazuje że system MS (wp8.1) nie obsługuje tego
    dziadowstwa a mój usługodawca oferuje tylko aplikacje na Androida lub
    IOS :-(
    http://www.upc.pl/telewizja/horizon-go/
    Podobno MS wycofuje się z tej technologii.
    http://pclab.pl/news64681.html
    To kwestia miesięcy czy lat? :-)

  • 2. Data: 2015-07-14 08:19:06
    Temat: Re: Microsoft Silverlight na win Phone 8.1
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 14.07.2015 o 06:03, z pisze:
> [...]
    > IOS :-(
    > http://www.upc.pl/telewizja/horizon-go/
    > Podobno MS wycofuje się z tej technologii.
    na antywebie mieli artykuł na ten temat, ale oni mają bardzo stronnicze
    opinie. Podobno informacje o porzuceniu informatycy dostali parę lat
    temu, ale ile będzie trwało konanie? Biorąc pod uwagę Iple - myślę że
    wiele lat.

    ToMasz