-
Data: 2015-07-16 01:48:50
Temat: Re: zakupy z dostawą bezpośrednio z Chin
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
"Liwiusz" mo57gr$jk$...@n...news.atman.pl
>>> A ja reklamowałem Pentagrama - nie dość że tablety
>>> miały masowo wadę fabryczną, to jeszcze ludzie
>>> czekali miesiącami na naprawę, ja czekałem
>>> ponad pół roku.
>> Kiedyś był inny serwis (APN) obecnie z EURO RMA
> To było w zeszłym roku, w EURO RMA.
>> jest dużo lepiej.
> Skoro pół roku to lepiej, to boję się pytać jak było dawniej.
Każdy ma swoje standardy. Wg Chrisa pół roku to OK.
Aż strach myśleć, co było wcześniej. :)
U mnie Acer i FS -- po kilka dni.
Gdy w FS coś gdzieś zawisło na dwa dni, wybuchło coś na kształt paniki.
Aż musiałem uspakajać i wyjaśniać, że nie dzieje się mi krzywda. :)
Za drugim razem (chyba za drugim) w SF nie włożono mi 1 GiB RAMek.
Zgłosiłem i wyjaśnili mi, że standardowo wyjmują wszystko, co nie
pasuje, aby wykluczyć błędy, i że na pewno gdzieś w pudełku ten 1 GiB
leży luzem. Gdy powiedziałem, że fabrycznie były 2 GiB a w pudełku nie
ma luźnej pamięci, obiecali sprawdzenie i odezwanie się. Odezwali się
szybko i zapytali, czy mają wysłać kuriera po notebook, czy mogę (tu
byli bardzo delikatni) sam wstawić RAMkę, gdy mi przyślą. Powiedziałem,
że ze samodzielnym wstawieniem nie będę miał problemów. Dziękowaniem nie
było końca, przeprosinom także. Przysłali szybko, choć wcale mi na takim
ekspresie nie zależało.
Kradzież raczej odpada -- 1 GiB DDR2 miał rynkową wartość problematyczną.
W komisie nikt tego nawet za dychę by nie kupił. :) Wiem, bo akurat wtedy
chciałem zamienić 1 GiB z netbooka na 2 GiB. I zrozumiałem, że mogę kupić
2 GiB, ale nie mogę sprzedać (nawet za przysłowiową dychę) 1 GiB.
Acer przyjął zgłoszenie w ostatnim dniu gwarancji (namawiał do złożenia
zgłoszenia) i przyjął po upływie gwarancji. W efekcie wymienił akumulator
na nowy, dwakroć pojemniejszy. Albo soft kłamie (raczej nie -- akumulator
trzymać potrafi do 10 godzin bardzo oszczędnej pracy) albo ten nowy
akumulator (Sony -- fabrycznie był Sanyo) nie zużywa się. Nie powiem,
że dużo czasu netbook jest używany, ale przez 3 lata i chyba 9 miesięcy
nie widać problemów. Żadnych problemów.
Akumulator miał półroczną gwarancję, cały netbook -- roczną.
Zgłaszałem w ostatnim dniu rocznej gwarancji. (czyli pół roku
po terminie gwarancji samego akumulatora) Serwis zauważył, że
wprawdzie napisane jest, iż akumulator ma tylko półroczną
gwarancję, ale chodzi o ogniwa; elektronika akumulatora ma
gwarancję roczną.
W obu serwisach jak nie w Polsce. :)
FS miał serwis (LetMeRepair) chyba gdzieś w centrum Polski.
Acer miał serwis w Czechach.
Taka współpraca to czysta przyjemność.
FS niepotrzebnie wymienił mi dysk na zupełnie nowy. (250 GB WDC)
Wolałbym nowy akumulator. :) Nowy dysk szybko ustąpił (miejsca 500 GB
Seagate. Ten dysk (500 GB Seagate) sukcesywnie padał i został wymieniony
na taki sam, wyjęty z netbooka. Do Netbooka powędrowała Toshiba (320 GB,
która kupiona jako dysk zewnętrzny nie potrafiła poprawnie startować
z USB -- piknięcie prądu w czasie startu przewyższało wydajność
2 notebookowych gniazdek USB) a teraz jest w tym netbooku
zreperowany (softowo) dysk z notebooka.
Dysk zreperowałem samodzielnie jakimś softem ze strony Seagate.
HDTune pokazywał czerwone kwadraciki przed naprawą i dysk nie
nadawał się do pracy -- system zawieszał się. Próba separowania
uszkodzeń za pomocą nieużywanych partycji była trudna, bo tych
uszkodzeń było sporo na całym dysku. Po naprawie dysk śmiga
jak nowy. :) (panie -- mówka, nie śmigania! pachnie fabryką!!!
a SMART kłamie!!!)
Nie wiem, dlaczego serwis FS wymienił mi sprawny dysk na nowy.
Być może zasugerował się softową zawartością. :) Przed wysyłką
dysk zamazałem w specyficzny sposób, który mógł być odczytany
jako błędna praca dysku. Zgłaszałem serwisowi coś, co nie miało
związku z dyskiem, ponadto chyba uprzedzałem o zamazaniu zawartości
dysku, więc raczej nie należało szukać błędu na dysku.
Bezproblemowo jest/było w: Carrefourze, Macro, Realu, Auchan...
W Auchan bywa różnie, ale w najgorszym wypadku jest jeszcze bardzo dobrze.
--
.`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
Następne wpisy z tego wątku
- 16.07.15 09:03 Chris
- 16.07.15 09:15 dizel
- 16.07.15 10:03 Liwiusz
- 16.07.15 11:22 Chris
- 16.07.15 12:12 Liwiusz
- 16.07.15 12:40 Chris
- 16.07.15 14:24 Pszemol
- 16.07.15 14:47 Liwiusz
- 16.07.15 14:47 marfi
- 16.07.15 14:49 marfi
- 16.07.15 14:52 Wiwo
- 16.07.15 14:56 Chris
- 16.07.15 15:59 kosmos
- 16.07.15 16:19 Chris
- 16.07.15 23:17 dizel
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zgody na przetwarzanie danych
- Dzwonek SMS
- Abonament
- NAS
- Re: eSIM na czym polega
- Orange a HBO(MAX)
- Realme 7 Na co zmienić?
- eSIM, praktyczne doświadczenia z różnymi operatorami?
- jak wpisac numer telefonu +48 123 456 789
- czy kupno Ajfona przyniesie ulgę?
- MP plików.
- spoothing?
- Jak sklonowac karte pamieci na wieksza?
- wyobrazcie sobie ze
- Nowy sprytny tel. z Androidem 13. - OSTRZEŻENIE!!!
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=