  • Data: 2015-07-16 12:40:09
    Temat: Re: zakupy z dostawą bezpośrednio z Chin
    Od: Chris <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-07-16 o 12:12, Liwiusz pisze:

    > A po co? I tak nie uwierzysz. Zresztą maile z tamtego roku mam już
    > wykasowane.

    tle,pentagram-tab-7-6-wada-seryjna,forumthread.html

    > Ale o co ci chodzi? Opisałem swoje doświadczenia, pokazałem, że nie
    > jestem sam, każdy oceni wedle siebie. Ja już pentagrama nie kupię.

    Podałem przykład firmy która jest znana i szanowana co nie znaczy że jej
    produkty nie trafiają na gwarancję z różnych powodów.
    Ja też napisałem swoje doświadczenie z Pentagramem jak reklamowałem HUB
    HDMI i wróciło pismo o nienaprawialości po tygodniu od odesłania.

    Żeby kogoś osądzić potrzeba są FAKTY jak wielkość sprzedaży, ilość
    reklamacji, czas wykonania usługi gwarancyjnej .. powiedzmy że sprzedało
    się tych tabletów 20 tyś ale wróciło tylko 500 sztuk w tym 50 osób jest
    niezadowolonych z obsługi to i tak ilość zadowolonych jest zdecydowanie
    powyżej normy a my Polacy w genach mamy marudzenie jak to
    źle jak to niedobrze i że wszyscy tylko nas chcą wydymać :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl