  • 1. Data: 2010-03-31 19:13:07
    Temat: zakup motoru
    Od: "adi" <a...@g...com>

    witam kolegów czy ktoś mógłby mi polecić jakiś motor dla początkującego w
    rozsądnych pieniądzach powiedzmy max 5000 zł, założenia są takie że ma być
    wygodny nie za szybki aczkolwiek będę jeździł z kolegą który ma ścigacza
    dlatego nie mogę za bardzo pozostawać w tyle , ma byc w miarę bezawaryjne i
    wygodne w jeździe możecie coś polecić??

    Adi

  • 2. Data: 2010-03-31 19:20:36
    Temat: Re: zakup motoru
    Od: Arni <n...@s...org>

    W dniu 2010-03-31 21:13, adi pisze:
    > witam kolegów czy ktoś mógłby mi polecić jakiś motor dla początkującego w

    > z kolegą który ma ścigacza
    > dlatego nie mogę za bardzo pozostawać w tyle ,

    to sie wzajemnie wyklucza. Albo sie uczysz albo gonisz.
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2010-03-31 19:28:30
    Od: "adi" <a...@g...com>

    nie kolego założenie jest turystycznej jazdy ale nie chciał bym mieć motoru
    rzędu 100 cm pojemnosci kiedy ktoś ma 600, jazda ma byc typowo rekreacyjna
    ale motor musi mieć pazurek :)

  • 4. Data: 2010-03-31 19:33:21
    Od: Magic <m...@w...pl>

    adi pisze:

    > możecie coś polecić??

    Po pierwsze to:
    FAQ - http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj

    Po drugie - jakie masz gabaryty i doświadczenie na jednośladach ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 5. Data: 2010-03-31 19:34:03
    Od: Arni <n...@s...org>

    W dniu 2010-03-31 21:28, adi pisze:
    > nie kolego założenie jest turystycznej jazdy ale nie chciał bym mieć motoru
    > rzędu 100 cm pojemnosci kiedy ktoś ma 600, jazda ma byc typowo rekreacyjna
    > ale motor musi mieć pazurek :)

    nie kolego, zdecyduj sie czy sie uczysz czy gonisz za kims nie majac
    pojecia o technice jazdy. Bo jesli to drugie to taniej i skuteczniej
    walnac baniakiem w mur. Takich mądrych bylo wiecej ( z naciskiem na
    "było" ) a jesli uwazasz ze nie mam racji to nie pytaj tylko kupuj co
    chcesz. Nawet R1

  • 6. Data: 2010-03-31 19:34:46
    Od: Arni <n...@s...org>

    W dniu 2010-03-31 21:33, Magic pisze:

    > Po drugie - jakie masz gabaryty i doświadczenie na jednośladach ?

    cyt: "dla początkującego"

  • 7. Data: 2010-03-31 19:41:42
    Od: "adi" <a...@g...com>

    110 kg i 190 cm, doświadczenie tylko w młodcizeńczych latach na skuterach :)
    dzięki za konkretne pytanie a nie krytykę powtarzam nie ma to być motor do
    ścigania jestem na to za poważny chodzi tylko o rozrywkę i relaks

  • 8. Data: 2010-03-31 19:48:09
    Od: Arni <n...@s...org>

    W dniu 2010-03-31 21:41, adi pisze:

    > 110 kg i 190 cm, doświadczenie tylko w młodcizeńczych latach na skuterach :)
    > dzięki za konkretne pytanie a nie krytykę powtarzam nie ma to być motor do
    > ścigania jestem na to za poważny chodzi tylko o rozrywkę i relaks

    a ja Ci powtarzam: dobierz motocykl do gabarytów ale nie ucz sie
    goniac za kims. I naucz sie odrózniac dobre rady od krytyki

  • 9. Data: 2010-03-31 20:11:18
    Od: "adi" <a...@g...com>

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M170011
    8 czy cos takiego jest
    odpowiednie do wagi ponad 100 kg i wzrostu 190 cm, czy raczej za słabe,
    chciałbym motocykl o podobnym wyglądzie i podobnych pieniądzach możecie coś
    polecić?

  • 10. Data: 2010-03-31 20:59:00
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-31 22:11, adi pisze:
    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M170011
    8 czy cos takiego jest
    > odpowiednie do wagi ponad 100 kg i wzrostu 190 cm, czy raczej za słabe,

    Jest ok. W czasie jazdy bedziesz mogl sobie oprzec brode na kolanach i
    nie bedzie cie tak kark bolal.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!