    From: Piotr Rezmer <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: zakup czegos standardowego
    Date: Fri, 14 Nov 2014 20:22:57 +0100
    <m44ced$iel$1@node1.news.atman.pl> <m44jvl$af6$1@node2.news.atman.pl>
    <m44m3v$sq1$1@node1.news.atman.pl>
    <5465f400$0$18084$65785112@news.neostrada.pl>
    <m456ku$f11$1@node1.news.atman.pl>
    <546639c6$0$11154$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2014-11-14 o 18:20, Poldek pisze:

    > Tu jest potrzebny Mini ITX na Core i5 z grafiką ze średniej półki,
    > jeżeli w ogóle nie zintegrowaną i dyskiem SSHD 2.5 cala 1 TB, 4 GB RAM z
    > możliwością ew. rozbudowy RAM w przyszłości. Będzie hulało aż miło i
    > będzie cichutko, małe zużycie prądu i wszyscy będą zadowoleni.

    Tu się zgadzam, elegancka malutka minimalistyczna obudowa, core i5,
    grafika zintegrowana HD4600 jest OK. Dałbym ciutkę więcej ramu (8GB
    min), teraz gdy jest taki tani. Do tego dobrać przyzwoity (cichy lub
    pasywny) PSU ( o ile nie zewnętrzny typu laptopowego do najmniejszych
    obudów). A dysk SSD zawsze można w przyszłości zamontować :) dla efektu
    "wow".
    Ja dziś pracuję na komputerze który chyba jako pierwszy w przeciągu 20
    lat moich kontaktów z PC spełnia moje oczekiwania (tzn. nie czekam aż
    łaskawie pozwoli mi coś zrobić bo nie wie, nie zna się, jest zarobiony).
    To jest właśnie set: i7 4770, SSD Samsung 840 Pro, 16GB RAM, Seasonic
    pasywny, Fractal Design Mini. I wszystko na wbudowanej grafice (plus
    dodatni).

    --
    pozdrawiam
    Piotr