  • Data: 2014-11-15 01:43:18
    Temat: Re: zakup czegos standardowego
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Rezmer wrote:

    > Tu się zgadzam, elegancka malutka minimalistyczna obudowa, core i5,
    > grafika zintegrowana HD4600 jest OK. Dałbym ciutkę więcej ramu (8GB

    RAM jest obecnie w miarę tani, ale co będzie robiło 8GB RAMu w
    komputerze STANDARDOWYM?
    Wiatr będzie hulał po 6 GB tego RAMu, a 2 GB będzie w użyciu. Dlatego
    uważam, że 4 GB do komputera STANDARDOWEGO wystarczy z zapasem.
    Ok, jeżeli koniecznie chce zamrozić 150 zł w kostce RAM, to może. Ale te
    pieniądze można wydać znacznie efektywniej, np. kupując monitor droższy
    o te 150 zł i przynajmniej będzie widać różnicę cały czas.

> [...]
    > pasywny) PSU ( o ile nie zewnętrzny typu laptopowego do najmniejszych
    > obudów). A dysk SSD zawsze można w przyszłości zamontować :) dla efektu
    > "wow".
    > Ja dziś pracuję na komputerze który chyba jako pierwszy w przeciągu 20
    > lat moich kontaktów z PC spełnia moje oczekiwania (tzn. nie czekam aż
    > łaskawie pozwoli mi coś zrobić bo nie wie, nie zna się, jest zarobiony).
    > To jest właśnie set: i7 4770, SSD Samsung 840 Pro, 16GB RAM, Seasonic
    > pasywny, Fractal Design Mini. I wszystko na wbudowanej grafice (plus

    Przypominam, że ten wątek nie jest zatytułowany "chwalimy się, każdy co
    ma najfajniejszego".
    Zapewniam, że też mam parę fajnych gratów na pokładzie. I NASy i RAIDy
    by się znalazły, i Core i7 i co tam jeszcze z półki.
    Ale to nie jest ten wątek. To jest wątek z pytaniem o zakup komputera
    STANDARDOWEGO.