  • 51. Data: 2017-06-03 15:28:15
    Temat: Re: zakup auta demonstracyjnego
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
    news:oguc47$ivd$2@node2.news.atman.pl...

    > Opisałem jak jest używany.
    > To jest ZŁA eksploatacja.
    > Nie ma innych.
    > Chyba że to demo to było auto służbowe dyrektora salonu - zdarza się, ale
    > to jak trafić igłę w stogu siana.

    Naprawdę myślisz, że każdy kupujący nowe auto kupuje go aby
    piłować i kłaść auto na zakrętach??? Większość jazd próbnych
    będzie normalną jazdą dookoła 2-3 ulic niedaleko ASO.
    Wyobraźnia Ci płata figle.

    > Nie - po prostu piszę jak jest i na temat o który pytał autor wątku.

    Piszesz o swoich wyobrażeniach jak to każda jazda próbna
    polega na wariowaniu z piskiem opon KIA Sorento w dieslu :-))))))))))))

    > Ale nie mówimy o rocznych - nikt demówek tak długo nie trzyma.

    Mówię o rynku aut używanych.
    Bo demo to używka która nie była oficjalnie sprzedana/zarejestrowana.

  • 52. Data: 2017-06-03 15:29:25
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2017 o 15:16 Pszemol <P...@p...com> pisze:

    > W czasie moich jazd próbnych auto zwykle było nagrzane przed piłowaniem
    > z naturalnych powodów: raz że do auta nie wsiadasz z ulicy, tylko Ci go
    > ktoś
    > podstawia,

    Moje jazdy zazwyczaj wyglądały tak:
    - idę do salonu, szukam handlowca z którym się umawiałem.
    - czekam, aż skończy załatwiać klienta, podpisuje druczki
    - witamy się, idziemy na parking, wsiadamy do auto
    - coś objaśniać? - "nie", no to jedziemy.
    - 1-2km do obwodnicy, później "rura" A2 do węzła Grodzisk i powrót do
    salonu

    TG

  • 53. Data: 2017-06-03 15:29:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> wrote in message

    > Podobnie, jeździłem Santa-Fe, dla mnie było bez różnicy :-)
    > Wizualnie sorento w środku lepiej wygląda.
    > Wg internetu Sorento ma lepsze opinie.
    > Jak doczłapię się bez usterek do tych 150kkm, to później już się nie boję,
    > pójdzie z rozpędu.

    Kia i Hyundai to są te same auta, ten sam koreański koncern je robi.
    Coś jak Seat i Skoda.

  • 54. Data: 2017-06-03 15:31:17
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2017 o 15:27 <s...@g...com> pisze:

    > nie ma szans.
    > Kupujesz roczne auto za ledwo 10% taniej?
    > 158 vs 175kpln
    >

    > Nigdy w życiu.
    > jakby to był dobry zakup to juz by go nie bylo i nie mial bys tygodnia
    > na myslenie.

    Czemu roczne? - jeżdżone 3 miesiące. Rok produkcji dla mnie nie ma
    znaczenia.

    TG

  • 55. Data: 2017-06-03 15:31:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Powtarzam po raz kolejny - nie piszesz o sytuacji w USA, która nas w ogóle
    > nie interesuje, zrozum to wreszcie.
    > Nas interesuje sytuacja w naszym kraju.

    Auta są te same: ta sama KIA Sorento będzie szajsem na rynku na którym
    jeździ dużo Hond i Toyot a będzie całkiem niezłym autem na rynku na
    którym jeździ dużo Fiatów, VW i Peugeotów.
    Percepcja jest inna, ale auto jest to samo - po prostu oceniasz go na
    innym tle.

    > Idź sobie na hamerykańskie grupy ze swoimi rewelacjami, bo u nas pasują
    > jak pięść do nosa.

    Widzę, że niedawno kupiłeś KIA i bardzo chcesz kolegę namówić aby
    sobie podreperować humor że ktoś inny też umoczył tak jak Ty :-)))
    No nic, zostawiam Was - pogruchajcie sobie... miłego weekendu.

  • 56. Data: 2017-06-03 15:32:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <s...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    di-xl-nve-ice-autoryzowany-dealer-kia-ID6yU8fd.html#
    5bc4d00a0a

> [...]
    >

    > Nigdy w życiu.
    > jakby to był dobry zakup to juz by go nie bylo i nie mial bys tygodnia na

    Otóż to.

  • 57. Data: 2017-06-03 15:35:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > - coś objaśniać? - "nie", no to jedziemy.
    > - 1-2km do obwodnicy, później "rura" A2 do węzła Grodzisk i powrót do

    No i nie mów mi, proszę, że po dwu kilometrach jazdy silnik
    nie jest gotowy do jazdy na autostradzie...

  • 58. Data: 2017-06-03 15:36:07
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2017 o 15:31 Pszemol <P...@p...com> pisze:

    > Widzę, że niedawno kupiłeś KIA i bardzo chcesz kolegę namówić aby
    > sobie podreperować humor że ktoś inny też umoczył tak jak Ty :-)))
    > No nic, zostawiam Was - pogruchajcie sobie... miłego weekendu.

    Jak już pisałem pierwszy kupiłem sportage (wrzesień 2013) - do tej pory
    bezawaryjne.
    Co wg Ciebie umoczyłem?

    TG

  • 59. Data: 2017-06-03 15:37:08
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 3 czerwca 2017 15:31:20 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Czemu roczne? - jeżdżone 3 miesiące. Rok produkcji dla mnie nie ma
    > znaczenia.
    >
    > TG

    Przy ubezpieczeniu i sprzedaży liczy sie rocznik.
    Do tego auto jest uzywane.
    Standardem jest ze uzywka nawet nie uzywana tydzien nie moze byc sprzedana za cene
    nówki to oczywiste.
    Mozna sobie dywagowac czy te 10% upustu jest akceptowalne. Dla mnie nie.
    Moze gdyby to było 10% od ceny realnej. To może może...

    Zrob tak.
    Idz do innego dealera i powiedz ze masz walizke kasy i chcesz sorento III xl.
    Mysle ze 5% od ceny z pdf-a ci da. Więc wiesz. Dla mnie żenada...

    Wrzuc se w allegro przeszukajke. srednia cena w okolicy 130kpln.

  • 60. Data: 2017-06-03 15:37:50
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2017 o 15:35 Pszemol <P...@p...com> pisze:

    > No i nie mów mi, proszę, że po dwu kilometrach jazdy silnik
    > nie jest gotowy do jazdy na autostradzie...

    Tego nie wiem, opisuję jak to u mnie wygląda. Nie mam pojęcia jak to
    wygląda na innych jazdach próbnych - zwłaszcza w Białymstoku (gdzie jest
    interesujące mnie auto).

    TG