  • Data: 2010-09-22 07:06:31
    Temat: Re: zakochałem się
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:i79jkb$326$1@news.onet.pl...
> [...]
    ng.html

    > Ech, mieć taki ''aparat'' w palcu... oddałbym za wszystkie cyfraki.

    > Mnie też już się znudziło. Zwłaszcza od czasu, kiedy porobiłem tego trochę
    > komercyjnie :)

    Mi się, rzecz jasna, jeszcze nie znudziła a dobrze zrobione zdjęcia 3d
    naprawdę są świetne. juz widze oczami wyobraźni pokaz wakacyjnych zdjęc 3d
    rzucanych z projektora na scianę.

    nie mogę znaleźc w sici fotek z aparatu Fujifilm FinePix REAL 3D W3.
    czy Waszym zdaniem zdaniem ten aparat potrafi zrobić "super swietne"
    zdjęcia. jego wielką zaletą są rozmiary, mozna bez kłopotu nosić w kieszonce
    i pstrykać w razie potrzeby.