  • Data: 2010-09-22 08:04:10
    Temat: Re: zakochałem się
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Obawiam sie, ze nie.
    > Choc szczerze mowiac nie widzialem sampli wiec moge byc zaskoczony ;)

    kilka małych zdjęć jest na
    http://www.optyczne.pl/180.1-artyku%C5%82-Fujifilm_F
    inePix_REAL_3D_W3_%E2%80%93_pierwsze_wra%C5%BCenia_i
    _pierwsze_zdj%C4%99cia.html

    > Przyzwoite 3D ma to do siebie, ze sprzetu nie da sie raczej
    > nosic w kieszeni, a i bez statywu jest trudno...
    >
    > Swego czasu zrobilem sobie montaz dwoch Casio EX-P700
    > i popstrykalem troche. Efekty dosc fajne, szczegolnie
    > ze mozna bylo robic obiektyw w ruchu, dzieki synchronizacji
    > aparatow...
    >
    > Troche wprawek: http://www.skanowanie.com.pl/3D/

    szkoda że nie 3D pod okulary.

    w sieci są serwery gdzie ludzie wrzucają różne fotki, nie takie cuda ludzie
    mają w 'ulubionych'. może ktoś ma tkie adresy ?