  • Data: 2010-09-18 19:25:44
    Temat: Re: zakochałem się
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    TheGuru pisze:
    > czytam, ale tak na szybko nie znalazłem konkretnych informacji o technice.
    > jak bym się już za to zabrał to czy zaczynać od razu od dwóch aparatów i czy
    > powinny być identyczne?
    > czy do statycznych widoczków wystarczy statyw z jednym aparatem z jakąś
    > szyną?
    > czy robienie z ręki jednym aparatem ma sens?
    > jak zacząć przygodę z anaglifami?

    Na początek jeden aparat i ''na kiwaczka'' (opis niżej), oczywiście
    sceny muszą być statyczne. Są obiektywy stereo, ale wykorzystują mały
    fragment klatki, a do tego są kiepski i ciemne. Ale tanie więc można
    zaszaleć. W końcu używa się dwóch aparatów.
    Jeśli chcesz oglądać przez okularki, polecam colorcode
    (fiolet-pomarańcz) - najlepiej przenosi kolor, choć ''najlepiej'' to
    kwestia umowna.
    Być może będę prowadził szkolenia z 3D, choć nie wierzę w zgromadzenie
    masy krytycznej. W radiu PIN, w kąciku foto mam teraz trzyczęściowe małe
    info o technologii. Będzie na ichnim archiwum dźwiękowym, a może w końcu
    ja też sobie wrzucę do siebie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl