-
Data: 2023-08-21 10:10:18
Temat: Re: zakaz pokątnego ładwowania
Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 21/08/2023 06:42, Shrek wrote:
>> Więc co to za instalacja/urządzenie, że się paliła/ło?
> Nagłośnienie pożarowe.
W sensie żeby ogień głośniej napierdalał?
Ale serio: co w takim nagłośnieniu są za prądy, że się paliło? Zawsze mi
się wydawało że to tylko jakieś głośniki, gdzie naście wat to już dużo.
>> W to nie wątpie, ale bycie mądrym nie wyklucza bycia imbecylem.
>> Szczególnie technicznym. W tym problem. W braku kompetencji, co
>> powoduje łatwe pole manewru lobbystów..
> Śadzisz że to humaniści piszą?
Miałem szerokie doświadczenia ze studentami dziennikarstwa.
Tak, nawet Ci, którzy "marzyli" o dziennikarstwie naukowym, zazwyczaj
byli ścisłymi głąbami. Można ich czasami trafić w gazetach naukowych,
technicznych, informatycznych, elektronicznych, gdzie bez żenady bredzą
co ślina na jęz^M^M^M klaw^M^M^M ChatGPT przyniesie. Płacone od wyrazu.
Mam bardzo niskie mniemanie o kompetencjach dziennikarskich w naukach
ścisłych zarowno od strony czytelniczej jak i, z braku lepszego słowa,
"nauczania".
>> Płynął. Jedno z doświadczeń, jakie wykonuje się na pracowni
>> elektrycznej, to w moim wypadku było badanie różnych tego typu awarii.
>> Jak podpięcie dużęgo obciążenia przez źle dokręcony przewód w gnieździe.
> To zdejmuj radiator z procesora i póść go w idle - zobaczymy ile
> pochodzi zanim odparuje. Przeciętna lutownica ma 40-60W.
Struktura krzemu, szczególnie grzana punktowo przez pojedynczą jednostkę
logiczną, pęka od naprężeń termicznych.
Metale tak się nie zachowują.
Stosujac takie porównania nigdzie nie dojdziesz, poza zakopywaniem się w
coraz wieksze pokłady ignorancji, jak ten dziennikarz.
>> Dalej nie pojmujesz: ładowarka bada ten problem dynamicznie. Co
>> sekundę może zbadać wartosć napięcia na różnych obciążeniach i na
>> podstawie tego okreslić, jaka jest rezytancja źrodła i czy dalsze
>> ładowanie jest bezpieczne. Łaodwarki potrafią modulować obciążenie,
>> więc to jedynie problem pomiaru napięcia (które już jest robone na
>> 99.152%) i napisania kawałka kodu.
> Więc czmu się tego nie robi?
Ponieważ nie działa niewidzialna ręka rynku. Przeciętny konsument jest
debilem, więc nie wymusi takiego dodatku w swoim samochodzie, bo nie wie
co to jest.
Do tego potrzebny jest bat urzędowy, aby zmusić producentów to
kontrukcji bezpieczniejszych ładowarek samochodowoych. Sami z siebie
będą wykręcać każdą śrubkę, aby zaoszczędzić $0.01 na czymkolwiek,
zaczynająć od bezpieczeństwa. Mamy więc bat w postaci norm urzędowych.
> Ani w ładowarkach ani w falownikach do
> pomp, wentylatorów itp.
Większość tych urządzeń nie wymaga takich zabezpieczeń, bo nie jest
używana przez przeciętnego debila.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.08.23 10:16 heby
- 21.08.23 10:19 heby
- 21.08.23 10:21 Cavallino
- 21.08.23 10:32 heby
- 21.08.23 10:33 Cavallino
- 21.08.23 10:36 heby
- 21.08.23 10:37 ąćęłńóśźż
- 21.08.23 10:47 Cavallino
- 21.08.23 10:50 Cavallino
- 21.08.23 10:50 heby
- 21.08.23 10:51 heby
- 21.08.23 11:40 Cavallino
- 21.08.23 11:41 Cavallino
- 21.08.23 11:54 heby
- 21.08.23 11:59 heby
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=