eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyzakaz pokątnego ładwowaniaRe: zakaz pokątnego ładwowania
  • Data: 2023-08-21 10:10:18
    Temat: Re: zakaz pokątnego ładwowania
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 21/08/2023 06:42, Shrek wrote:
    >> Więc co to za instalacja/urządzenie, że się paliła/ło?
    > Nagłośnienie pożarowe.

    W sensie żeby ogień głośniej napierdalał?

    Ale serio: co w takim nagłośnieniu są za prądy, że się paliło? Zawsze mi
    się wydawało że to tylko jakieś głośniki, gdzie naście wat to już dużo.

    >> W to nie wątpie, ale bycie mądrym nie wyklucza bycia imbecylem.
    >> Szczególnie technicznym. W tym problem. W braku kompetencji, co
    >> powoduje łatwe pole manewru lobbystów..
    > Śadzisz że to humaniści piszą?

    Miałem szerokie doświadczenia ze studentami dziennikarstwa.

    Tak, nawet Ci, którzy "marzyli" o dziennikarstwie naukowym, zazwyczaj
    byli ścisłymi głąbami. Można ich czasami trafić w gazetach naukowych,
    technicznych, informatycznych, elektronicznych, gdzie bez żenady bredzą
    co ślina na jęz^M^M^M klaw^M^M^M ChatGPT przyniesie. Płacone od wyrazu.
    Mam bardzo niskie mniemanie o kompetencjach dziennikarskich w naukach
    ścisłych zarowno od strony czytelniczej jak i, z braku lepszego słowa,
    "nauczania".

    >> Płynął. Jedno z doświadczeń, jakie wykonuje się na pracowni
    >> elektrycznej, to w moim wypadku było badanie różnych tego typu awarii.
    >> Jak podpięcie dużęgo obciążenia przez źle dokręcony przewód w gnieździe.
    > To zdejmuj radiator z procesora i póść go w idle - zobaczymy ile
    > pochodzi zanim odparuje. Przeciętna lutownica ma 40-60W.

    Struktura krzemu, szczególnie grzana punktowo przez pojedynczą jednostkę
    logiczną, pęka od naprężeń termicznych.

    Metale tak się nie zachowują.

    Stosujac takie porównania nigdzie nie dojdziesz, poza zakopywaniem się w
    coraz wieksze pokłady ignorancji, jak ten dziennikarz.

    >> Dalej nie pojmujesz: ładowarka bada ten problem dynamicznie. Co
    >> sekundę może zbadać wartosć napięcia na różnych obciążeniach i na
    >> podstawie tego okreslić, jaka jest rezytancja źrodła i czy dalsze
    >> ładowanie jest bezpieczne. Łaodwarki potrafią modulować obciążenie,
    >> więc to jedynie problem pomiaru napięcia (które już jest robone na
    >> 99.152%) i napisania kawałka kodu.
    > Więc czmu się tego nie robi?

    Ponieważ nie działa niewidzialna ręka rynku. Przeciętny konsument jest
    debilem, więc nie wymusi takiego dodatku w swoim samochodzie, bo nie wie
    co to jest.

    Do tego potrzebny jest bat urzędowy, aby zmusić producentów to
    kontrukcji bezpieczniejszych ładowarek samochodowoych. Sami z siebie
    będą wykręcać każdą śrubkę, aby zaoszczędzić $0.01 na czymkolwiek,
    zaczynająć od bezpieczeństwa. Mamy więc bat w postaci norm urzędowych.

    > Ani w ładowarkach ani w falownikach do
    > pomp, wentylatorów itp.

    Większość tych urządzeń nie wymaga takich zabezpieczeń, bo nie jest
    używana przez przeciętnego debila.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: