-
1. Data: 2014-11-30 22:08:53
Temat: zakatowałem turbinę
Od: megrimsPL <m...@i...pl>
Wydawało by się, że 911 turbo 997 mk1 3.6 jest nie do zakatowania.
Przekręciło się na liczniku 50 kkm i kałuża oleju pod autem.
Chyba trzeba wrócić do V12.
-
2. Data: 2014-11-30 22:19:39
Temat: Re: zakatowałem turbinę
Od: "P.B." <p...@w...pl>
Dnia Sun, 30 Nov 2014 22:08:53 +0100, megrimsPL napisał(a):
> Wydawało by się, że 911 turbo 997 mk1 3.6 jest nie do zakatowania.
> Przekręciło się na liczniku 50 kkm i kałuża oleju pod autem.
> Chyba trzeba wrócić do V12.
Ty chyba jesteś taki przypadek jak koleś, który jak skasował trzeci
niezniszczalny telefon CAT, to mu nie chcieli wymienić na czwarty. Kasę
oddali i powiedzieli, żeby sobie Samsunga Solida kupił. W Samsungu
wyświetlacz zbił w dniu zakupu :)
Zobaczysz jedyna marka premium, jaka Ci sprzeda furę, to za chwilę będzie
Tata :) Tylko pamiętaj, żeby dopłacić za poduszki powietrzne :)
--
Pozdrawiam,
Przemek
-
3. Data: 2014-11-30 23:28:04
Temat: Re: zakatowałem turbinę
Od: k...@g...com
W dniu niedziela, 30 listopada 2014 22:08:52 UTC+1 użytkownik megrimsPL napisał:
> Wydawało by się, że 911 turbo 997 mk1 3.6 jest nie do zakatowania.
> Przekręciło się na liczniku 50 kkm i kałuża oleju pod autem.
> Chyba trzeba wrócić do V12.
Na biednego nie trafiło.
-
4. Data: 2014-11-30 23:39:20
Temat: Re: zakatowałem turbinę
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Dnia Sun, 30 Nov 2014 22:08:53 +0100, megrimsPL napisał(a):
> Wydawało by się, że 911 turbo 997 mk1 3.6 jest nie do zakatowania.
> Przekręciło się na liczniku 50 kkm i kałuża oleju pod autem.
Kałuża oleju to raczej nie turbina.
Turbina jest zamknięta i jakby się nie rozpadła, to kałużę oleju najwyżej
możesz wypluć wydechem (zazwyczaj w postaci siwego dymu).
Pewnie jakiś wężyk piardnął i tu zasługa wtedy nie Twojej jazdy, a
"solidnej niemieckiej roboty", no chyba że klasycznie rozwaliłeś miskę
olejową.
-
5. Data: 2014-12-01 19:44:49
Temat: Re:zakatowa?em turbin?
Od: megrims <m...@i...pl>
megrimsPL <m...@i...pl> Wrote in message:
> Wydawa?o by si?, ?e 911 turbo 997 mk1 3.6 jest nie do zakatowania.
> Przekr?ci?o si? na liczniku 50 kkm i ka?u?a oleju pod autem.
> Chyba trzeba wróci? do V12.
>
Porsche nie przewiduje wymiany uszczelki skrzyni w automacie. Auto
na gwarancji - bedzie nowa skrzynia.
Bez sensu.
--
----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/
-
6. Data: 2014-12-01 20:10:51
Temat: Re: zakatowa?em turbin?
Od: Maciek <d...@p...onet.pl>
Dnia Mon, 1 Dec 2014 19:44:49 +0100 (CET), megrims napisał(a):
> Porsche nie przewiduje wymiany uszczelki skrzyni w automacie. Auto
> na gwarancji - bedzie nowa skrzynia.
> Bez sensu.
Nie marudz. Po gwarancji sie dowiesz, ze Twoj porszak ma tylko 4
wymienialne czesci - dwie przednie i dwie tylne cwiartki ;)
--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl
-
7. Data: 2014-12-02 13:11:35
Temat: Re: zakatowa?em turbin?
Od: depros <d...@g...com>
W dniu 2014-12-01 19:44, megrims pisze:
> megrimsPL <m...@i...pl> Wrote in message:
>> Wydawa?o by si?, ?e 911 turbo 997 mk1 3.6 jest nie do zakatowania.
>> Przekr?ci?o si? na liczniku 50 kkm i ka?u?a oleju pod autem.
>> Chyba trzeba wróci? do V12.
>>
>
> Porsche nie przewiduje wymiany uszczelki skrzyni w automacie. Auto
> na gwarancji - bedzie nowa skrzynia.
> Bez sensu.
>
Z sensem. Popsuło się coś co nie miało prawa, dlatego wymieniają na nowe
żebyś pożył i kupił kolejny model.
-
8. Data: 2014-12-02 13:12:10
Temat: Re: zakatowałem turbinę
Od: depros <d...@g...com>
W dniu 2014-11-30 23:28, k...@g...com pisze:
> W dniu niedziela, 30 listopada 2014 22:08:52 UTC+1 użytkownik megrimsPL napisał:
>> Wydawało by się, że 911 turbo 997 mk1 3.6 jest nie do zakatowania.
>> Przekręciło się na liczniku 50 kkm i kałuża oleju pod autem.
>> Chyba trzeba wrócić do V12.
>
> Na biednego nie trafiło.
>
Na jakiej podstawie stwierdzasz?
-
9. Data: 2014-12-02 14:48:57
Temat: Re: zakatowa?em turbin?
Od: "abn140" <a...@g...com>
> żebyś pożył i kupił kolejny model.
ciekawe co potem z skrzynia ktora zostala.
prawie nowka niesmigana, dmuchlo uszczelke tylko.....
pewnie zeby robotnikow nie kusilo to skrzynia musi wrocic do macierzy...
i?
po przejrzeniu trafia do nowej fury czy prasa?
------
dla watkodawcy to Hummer. Ten najwiekszy. Zaturbic pod 1000 KM, miejsce od
za siedzeniem kierowcy do konca auta przeznaczyc na bak.
-
10. Data: 2014-12-02 17:55:13
Temat: Re: zakatowa?em turbin?
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2014-12-02 14:48, abn140 pisze:
> dla watkodawcy to Hummer. Ten najwiekszy. Zaturbic pod 1000 KM, miejsce od
> za siedzeniem kierowcy do konca auta przeznaczyc na bak.
I co z tym robić? :D
--
Pozdrawiam
Lewis
https://www.facebook.com/turbolaabpl