  • 61. Data: 2014-06-24 22:51:19
    Temat: Re: zag?uszacz
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/23/2014 7:11 PM, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
    .com...

    > Art. 208 i 209 USTAWY z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne

    pewnie nie zauważyłeś, że w tej ustawie, nie ma nawet użytego słowa
    "zagłusza".
    to raz. dwa prosiłem o podanie kontekstu, w którym te paragrafy operują.
    to jest już trudniejsze, ale może spróbuj się nad tym zastanowić, bo
    jeśli się szasta literą prawa, to właśnie w taki sposób powinno się to
    robić. rozumieć kontekst. <rs>

  • 62. Data: 2014-06-24 22:57:19
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/23/2014 10:55 PM, A.L. wrote:

    > Nie zaklocaja a TLUMIA. Widac ze kolega Expert.

    ooo. to kolega nawet polonista. tłumienie jest również zakłócaniem.
    wykombinowales juz czym sie rozni 10m od 100m?

    > Domowe/saqmochodowe nadajniki musa zpelniac okreslone warunki
    > dotyczace mocy i czestotliwosci i musza miec homologacje

    kolejna bzdura. sprzęt posiadający homologacje na jednym rynku, nie musi
    jej mieć na innym.

    > W Korei Polnocnej, domyslam sie
    > A.L.

    przyzwyczaiłeś mnie już do tego. jak zwykle. źle się domyślasz. <rs>

  • 63. Data: 2014-06-24 23:16:53
    Temat: Re: zagłuszacz
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/23/2014 7:29 PM, MichaelData(R) wrote:
    > "rs" wydumał(a) w wiadomości ID
    > A skąd się bierze takie "buldoczenie" w stosunku do próby łamania prawa?

    nie potrafię odpowiedzieć, na tak postawione pytanie. <rs>

  • 64. Data: 2014-06-25 01:25:28
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-06-24 22:57, rs pisze:

    > ooo. to kolega nawet polonista. tłumienie jest również zakłócaniem.
    > wykombinowales juz czym sie rozni 10m od 100m?

    Widzę, że masz takie same pojęcie o technice, jak i o prawie.
    Zniknij, trollu, i nie pojawiaj się więcej ;-)

  • 65. Data: 2014-06-25 03:43:44
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/24/2014 7:25 PM, Maciej Bebenek wrote:

    > Widzę, że masz takie same pojęcie o technice, jak i o prawie.

    przynajmniej rozróżniam 10m od 100m, czego jak wygląda z powyższego
    razem z panem ALem, zdaje się nie potraficie.

    > Zniknij, trollu, i nie pojawiaj się więcej ;-)

    naucz się używać KF i nie płacz mi w rękaw. kolejny pochukiwacz. <rs>