  • 1. Data: 2014-06-14 04:11:33
    Temat: zagłuszacz
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    czy jest obecnie jakieś urządzenie do użytku domowego, które skutecznie
    potrafi zakłócić sygnał telefonii komórkowej 3G/4G/LTE w promieniu
    10-15m. miałem kiedyś taki jammer, ale to wtedy działo to tylko na, o
    ile dobrze pamiętam na EDGE i 1x.
    miał obecnie ktoś z czymś takim do czynienia? czy to działa na obecne
    propagowany sygnał? <rs>

  • 2. Data: 2014-06-14 10:41:59
    Temat: Re: zagłuszacz
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik rs napisał:
> [...]
    > ile dobrze pamiętam na EDGE i 1x.
    > miał obecnie ktoś z czymś takim do czynienia? czy to działa na obecne

    Offtopicznie zapytam: A czy zagluszanie jest legalne?

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 3. Data: 2014-06-14 10:49:19
    Od: Dylon <d...@n...chcialbym.spamu.hi.hi.wp.pl>

    W dniu 2014-06-14 10:41, mr misio pisze:

    > Offtopicznie zapytam: A czy zagluszanie jest legalne?

    A czy prawo zabrania zagłuszania swojego telefonu?
    Nie oceniaj innych swoją miarą. Nigdzie nie napisał że chce łamać prawo
    zagłuszając innych.

    --
    Maciej Dylski
    "[...]Licznik Millera jest lepszym detektorem promieniowania

  • 4. Data: 2014-06-14 11:33:44
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-06-14 10:49, Dylon pisze:

    > A czy prawo zabrania zagłuszania swojego telefonu?
    > Nie oceniaj innych swoją miarą. Nigdzie nie napisał że chce łamać prawo
    > zagłuszając innych.

    Prawo zabrania zagłuszania, a konkretniej emitowania sygnałów radiowych
    bez stosownego pozwolenia. jest kilka wyjątków, ale na pewno nie w
    pasmach używanych komercyjnie.

  • 5. Data: 2014-06-14 15:47:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    rs pisze tak:

    > czy jest obecnie jakieś urządzenie do użytku domowego, które
    > skutecznie potrafi zakłócić sygnał telefonii komórkowej 3G/4G/LTE
    > w promieniu 10-15m.

    jeśli tylko masz kasiutę :)

    http://www.jammer4uk.com/products_new.html

    --
    Piter

  • 6. Data: 2014-06-14 17:29:46
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/14/2014 5:33 AM, Maciej Bebenek wrote:

    > Prawo zabrania zagłuszania, a konkretniej emitowania sygnałów radiowych
    > bez stosownego pozwolenia. jest kilka wyjątków, ale na pewno nie w
    > pasmach używanych komercyjnie.

    strasznie sobie biorą do serca to prawo firmy, które legalnie produkują
    nadajniki FM, które można ostawić na dowolna częstotliwość.
    miałem takie przeczucie, ze dyskusja zejdzie w kierunku takich
    dywagacji. poza tym nikt nie spytał na terenie jakiego kraju ten sprzęt
    będzie używany, zakładając ze takie samo prawo obejmuje zapewne cały
    kosmos. <rs>

  • 7. Data: 2014-06-14 17:50:13
    Temat: Re: zag?uszacz
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/14/2014 9:47 AM, PiteR wrote:

    > je?li tylko masz kasiut? :)
    >
    > http://www.jammer4uk.com/products_new.html

    dzięki, ale sprzęt to ja już wygooglałem. chciałem się dowiedzieć, czy
    ktoś miał do czynienia z takim sprzętem i mógł się podzielić własnymi
    wrażeniami z użytkowania. <rs>

  • 8. Data: 2014-06-14 18:28:45
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik rs napisał:
    > poza tym nikt nie spytał na terenie jakiego kraju ten sprzęt
    > będzie używany, zakładając ze takie samo prawo obejmuje zapewne cały
    > kosmos. <rs>

    Skoro piszesz o innych krajach to:

    "Mieszkaniec Florydy, Jason R. Humphreys, otrzymał 48 000 dolarów
    grzywny za używanie w swoim samochodzie jammera GSM-owego, czyli
    urzadzenia, które zagłusza pracę telefonów komórkowych w promieniu
    kilkudziesięciu metrów. Mężczyzna włączał go regularnie kiedy podróżował
    do pracy."

    http://niebezpiecznik.pl/post/zagluszal-telefony-kom
    orkowe-okolicznych-kierowcow/

    Natomiast, jak chcesz isc na calosc to:

    http://niebezpiecznik.pl/post/jak-zablokowac-telefon
    ie-komorkowa-na-obszarze-120-kilometrow-jednym-telef
    onem-motoroli/?similarpost

    :D

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 9. Data: 2014-06-14 19:16:19
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 13 Jun 2014 22:11:33 -0400, rs <n...@n...spam.info>
    wrote:

> [...]
    >ile dobrze pamiętam na EDGE i 1x.
    >miał obecnie ktoś z czymś takim do czynienia? czy to działa na obecne

    Jest. Nzaywa sie "5 lat pierdla"

    A.L.

  • 10. Data: 2014-06-14 19:20:35
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 14 Jun 2014 10:49:19 +0200, Dylon
    <d...@n...chcialbym.spamu.hi.hi.wp.pl> wrote:

    >A czy prawo zabrania zagłuszania swojego telefonu?
    >Nie oceniaj innych swoją miarą. Nigdzie nie napisał że chce łamać prawo
    >zagłuszając innych.

    Jak generujesz sygnal ktoiry zaglusza w promieniu 100 metrow, to
    mozesz zagluswzac innych. Poza tym generowac sygnaly radiowe mozna
    tylko na podstawie zezwolenia, i to w okreslonych pasmach. Zaklocalie
    sygnalow komercyjnych to przestepstwo.

    Znam krotkowalowca ktory dostam kolosalna kare z eewntualnym zamiana
    na areszt dlatego ze nadawal 100 (sto) Hz poza pasmem.

    A.L.