eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik wspomagany wodorem?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 94

  • 71. Data: 2012-03-12 12:46:08
    Temat: Re: zadanie było trudne. To powinien zrozumieć każdy naukowiec z pms
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kogutek" napisał w wiadomości
    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał(a):
    >> > Przy stu kilowatach musiałby przepalać nie mniej niż
    >> > 45 litrów na godzinę.
    >> No i mniej-więcej tyle pali przy takim obciążeniu - gdzie widzisz
    >> problem?
    >
    >> Wtedy samochód jedzie jakieś 200km/h i pali ze 20l/100km.
    >> Albo jedzie wolniej i się rozpędza.
    >Tyle grupowa teoria. Miałem opla ze stu pięćdziesięcio konnym
    >silnikiem. Przy
    >185/h palił prawie 40 litrów na 100 kilometrów. A`przy 90 niecałe
    >8/100
    >kilometrów. Tyle praktyka.

    No i w czym problem ? Ze ci za duzo palil ? Bylo naprawic silnik.

    Co to byl za opel ? Vectry akurat byly dosc oszczedne, i przy rownej
    jezdzie 200/h powinny palic ponizej 20/100.

    J.


  • 72. Data: 2012-03-12 13:34:22
    Temat: Re: Silnik wspomagany wodorem?
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 10/03/2012 15:20, -wytnij- wrote:
    > W dniu 2012-03-10 07:13, maniac pisze:
    >> Mój kumpel był na zlocie miłośników samochodów marki SEAT i oto co
    >> napisał:
    >>
    >> Prawda to czy właściciel ibizy posiada całkiem wybujałą wyobraźnię?
    >>
    >
    > Ponoć można zaoszczędzić :) Rozmawiałem z takim jednym zapaleńcem który
    > założył to do diesla i mówił o oszczędności 25 % paliwa
    >
    > Ale jedno zasadnicze pytanie kto mu zrobi przegląd techniczny, bo takie
    > instalacje nie posiadają homologacji i nie mogą być stosowane do
    > zasilania pojazdów.

    Niech jeszcze dołoży magnetyzer 20% oszczędności i dynks do gniazda
    zapalniczki dający kolejne 25%. Dwa litry na setkę w mieście to dopiero
    tania jazda!


    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net


  • 73. Data: 2012-03-12 21:06:40
    Temat: Re: zadanie było trudne. To powinien zrozumieć każdy naukowiec z pms
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Shrek w <news:jjk1ku$oh3$1@inews.gazeta.pl>:

    > Natomiast jakbyś się nie starał to nie jest koło 40 KM.

    Błąd w założeniach Shrek.

    KM to Kogutek Machany, a KW to Kogutek Wahany i co mu zrobisz temu kogutku?
    ;-)

    --
    Tomasz Nycz


  • 74. Data: 2012-03-12 21:09:57
    Temat: Re: zadanie było trudne. To powinien zrozumieć każdy naukowiec z pms
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-03-12 21:06, 'Tom N' wrote:

    >> Natomiast jakbyś się nie starał to nie jest koło 40 KM.
    >
    > Błąd w założeniach Shrek.
    >
    > KM to Kogutek Machany, a KW to Kogutek Wahany i co mu zrobisz temu kogutku?
    > ;-)

    No teraz to się waham:P

    Shrek.


  • 75. Data: 2012-03-12 21:45:02
    Temat: Re: zadanie było trudne. To powinien zrozumieć każdy naukowiec z pms
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-03-12 21:06, 'Tom N' pisze:
    > Shrek w<news:jjk1ku$oh3$1@inews.gazeta.pl>:
    >
    >> Natomiast jakbyś się nie starał to nie jest koło 40 KM.
    >
    > Błąd w założeniach Shrek.
    >
    > KM to Kogutek Machany, a KW to Kogutek Wahany i co mu zrobisz temu kogutku?
    > ;-)

    Żeś mi Waść humor poprawił na wieczór :)





  • 76. Data: 2012-03-12 23:00:33
    Temat: Re: zadanie było trudne. To powinien zrozumieć każdy naukowiec z pms
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Mon, 12 Mar 2012 12:46:08 +0100, J.F wrote:

    >>Tyle grupowa teoria. Miałem opla ze stu pięćdziesięcio konnym
    >>silnikiem. Przy
    >>185/h palił prawie 40 litrów na 100 kilometrów. A`przy 90 niecałe
    >>8/100
    >>kilometrów. Tyle praktyka.
    >
    > No i w czym problem ? Ze ci za duzo palil ? Bylo naprawic silnik.

    Gdyby samochody miały palić 40l/100km przy 185km/h, to wielu Niemców by nie
    dało rady na autostradzie od stacji do stacji dojechać :)


  • 77. Data: 2012-03-12 23:06:18
    Temat: Re: zadanie było trudne. To powinien zrozumieć każdy naukowiec z pms
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tomasz,

    Monday, March 12, 2012, 11:00:33 PM, you wrote:

    >>>Tyle grupowa teoria. Miałem opla ze stu pięćdziesięcio konnym
    >>>silnikiem. Przy 185/h palił prawie 40 litrów na 100 kilometrów.
    >>>A`przy 90 niecałe 8/100 kilometrów. Tyle praktyka.
    >> No i w czym problem ? Ze ci za duzo palil ? Bylo naprawic silnik.
    > Gdyby samochody miały palić 40l/100km przy 185km/h, to wielu Niemców by nie
    > dało rady na autostradzie od stacji do stacji dojechać :)

    Usiłujesz dyskutować z kogutkiem?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 78. Data: 2012-03-12 23:09:28
    Temat: Re: zadanie było trudne. To powinien zrozumieć każdy naukowiec z pms
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 12 Mar 2012 23:00:33 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
    > On Mon, 12 Mar 2012 12:46:08 +0100, J.F wrote:
    >>>Tyle grupowa teoria. Miałem opla ze stu pięćdziesięcio konnym
    >>>silnikiem. Przy
    >>>185/h palił prawie 40 litrów na 100 kilometrów. A`przy 90 niecałe
    >>>8/100 kilometrów. Tyle praktyka.
    >>
    >> No i w czym problem ? Ze ci za duzo palil ? Bylo naprawic silnik.
    >
    > Gdyby samochody miały palić 40l/100km przy 185km/h, to wielu Niemców by nie
    > dało rady na autostradzie od stacji do stacji dojechać :)

    Ale to mniej wiecej tak wyglada :-)

    J.


  • 79. Data: 2012-03-12 23:29:36
    Temat: Re: zadanie było trudne. To powinien zrozumieć każdy naukowiec z pms
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Monday, March 12, 2012, 11:09:28 PM, you wrote:

    >>>>Tyle grupowa teoria. Miałem opla ze stu pięćdziesięcio konnym
    >>>>silnikiem. Przy 185/h palił prawie 40 litrów na 100 kilometrów.
    >>>>A`przy 90 niecałe 8/100 kilometrów. Tyle praktyka.
    >>> No i w czym problem ? Ze ci za duzo palil ? Bylo naprawic silnik.
    >> Gdyby samochody miały palić 40l/100km przy 185km/h, to wielu Niemców by nie
    >> dało rady na autostradzie od stacji do stacji dojechać :)
    > Ale to mniej wiecej tak wyglada :-)

    Co tak wyglada? 40l/100km@185kmph? Chyba w Veyronie...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 80. Data: 2012-03-12 23:37:21
    Temat: Re: zadanie było trudne. To powinien zrozumieć każdy naukowiec z pms
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 12.03.2012 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał/a:

    >>>>>Tyle grupowa teoria. Miałem opla ze stu pięćdziesięcio konnym
    >>>>>silnikiem. Przy 185/h palił prawie 40 litrów na 100 kilometrów.
    >>>>>A`przy 90 niecałe 8/100 kilometrów. Tyle praktyka.
    >>>> No i w czym problem ? Ze ci za duzo palil ? Bylo naprawic silnik.
    >>> Gdyby samochody miały palić 40l/100km przy 185km/h, to wielu Niemców by nie
    >>> dało rady na autostradzie od stacji do stacji dojechać :)
    >> Ale to mniej wiecej tak wyglada :-)
    >
    > Co tak wyglada? 40l/100km@185kmph? Chyba w Veyronie...

    I to popsutym...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

strony : 1 ... 7 . [ 8 ] . 9 . 10


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: