-
71. Data: 2012-03-12 12:46:08
Temat: Re: zadanie było trudne. To powinien zrozumieć każdy naukowiec z pms
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "kogutek" napisał w wiadomości
Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał(a):
>> > Przy stu kilowatach musiałby przepalać nie mniej niż
>> > 45 litrów na godzinę.
>> No i mniej-więcej tyle pali przy takim obciążeniu - gdzie widzisz
>> problem?
>
>> Wtedy samochód jedzie jakieś 200km/h i pali ze 20l/100km.
>> Albo jedzie wolniej i się rozpędza.
>Tyle grupowa teoria. Miałem opla ze stu pięćdziesięcio konnym
>silnikiem. Przy
>185/h palił prawie 40 litrów na 100 kilometrów. A`przy 90 niecałe
>8/100
>kilometrów. Tyle praktyka.
No i w czym problem ? Ze ci za duzo palil ? Bylo naprawic silnik.
Co to byl za opel ? Vectry akurat byly dosc oszczedne, i przy rownej
jezdzie 200/h powinny palic ponizej 20/100.
J.
-
72. Data: 2012-03-12 13:34:22
Temat: Re: Silnik wspomagany wodorem?
Od: kamil <k...@s...com>
On 10/03/2012 15:20, -wytnij- wrote:
> W dniu 2012-03-10 07:13, maniac pisze:
>> Mój kumpel był na zlocie miłośników samochodów marki SEAT i oto co
>> napisał:
>>
>> Prawda to czy właściciel ibizy posiada całkiem wybujałą wyobraźnię?
>>
>
> Ponoć można zaoszczędzić :) Rozmawiałem z takim jednym zapaleńcem który
> założył to do diesla i mówił o oszczędności 25 % paliwa
>
> Ale jedno zasadnicze pytanie kto mu zrobi przegląd techniczny, bo takie
> instalacje nie posiadają homologacji i nie mogą być stosowane do
> zasilania pojazdów.
Niech jeszcze dołoży magnetyzer 20% oszczędności i dynks do gniazda
zapalniczki dający kolejne 25%. Dwa litry na setkę w mieście to dopiero
tania jazda!
--
Pozdrawiam,
Kamil
http://bynajmniej.net
-
73. Data: 2012-03-12 21:06:40
Temat: Re: zadanie było trudne. To powinien zrozumieć każdy naukowiec z pms
Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
Shrek w <news:jjk1ku$oh3$1@inews.gazeta.pl>:
> Natomiast jakbyś się nie starał to nie jest koło 40 KM.
Błąd w założeniach Shrek.
KM to Kogutek Machany, a KW to Kogutek Wahany i co mu zrobisz temu kogutku?
;-)
--
Tomasz Nycz
-
74. Data: 2012-03-12 21:09:57
Temat: Re: zadanie było trudne. To powinien zrozumieć każdy naukowiec z pms
Od: Shrek <u...@d...invalid>
On 2012-03-12 21:06, 'Tom N' wrote:
>> Natomiast jakbyś się nie starał to nie jest koło 40 KM.
>
> Błąd w założeniach Shrek.
>
> KM to Kogutek Machany, a KW to Kogutek Wahany i co mu zrobisz temu kogutku?
> ;-)
No teraz to się waham:P
Shrek.
-
75. Data: 2012-03-12 21:45:02
Temat: Re: zadanie było trudne. To powinien zrozumieć każdy naukowiec z pms
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2012-03-12 21:06, 'Tom N' pisze:
> Shrek w<news:jjk1ku$oh3$1@inews.gazeta.pl>:
>
>> Natomiast jakbyś się nie starał to nie jest koło 40 KM.
>
> Błąd w założeniach Shrek.
>
> KM to Kogutek Machany, a KW to Kogutek Wahany i co mu zrobisz temu kogutku?
> ;-)
Żeś mi Waść humor poprawił na wieczór :)
-
76. Data: 2012-03-12 23:00:33
Temat: Re: zadanie było trudne. To powinien zrozumieć każdy naukowiec z pms
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
On Mon, 12 Mar 2012 12:46:08 +0100, J.F wrote:
>>Tyle grupowa teoria. Miałem opla ze stu pięćdziesięcio konnym
>>silnikiem. Przy
>>185/h palił prawie 40 litrów na 100 kilometrów. A`przy 90 niecałe
>>8/100
>>kilometrów. Tyle praktyka.
>
> No i w czym problem ? Ze ci za duzo palil ? Bylo naprawic silnik.
Gdyby samochody miały palić 40l/100km przy 185km/h, to wielu Niemców by nie
dało rady na autostradzie od stacji do stacji dojechać :)
-
77. Data: 2012-03-12 23:06:18
Temat: Re: zadanie było trudne. To powinien zrozumieć każdy naukowiec z pms
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Hello Tomasz,
Monday, March 12, 2012, 11:00:33 PM, you wrote:
>>>Tyle grupowa teoria. Miałem opla ze stu pięćdziesięcio konnym
>>>silnikiem. Przy 185/h palił prawie 40 litrów na 100 kilometrów.
>>>A`przy 90 niecałe 8/100 kilometrów. Tyle praktyka.
>> No i w czym problem ? Ze ci za duzo palil ? Bylo naprawic silnik.
> Gdyby samochody miały palić 40l/100km przy 185km/h, to wielu Niemców by nie
> dało rady na autostradzie od stacji do stacji dojechać :)
Usiłujesz dyskutować z kogutkiem?
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
78. Data: 2012-03-12 23:09:28
Temat: Re: zadanie było trudne. To powinien zrozumieć każdy naukowiec z pms
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Mon, 12 Mar 2012 23:00:33 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
> On Mon, 12 Mar 2012 12:46:08 +0100, J.F wrote:
>>>Tyle grupowa teoria. Miałem opla ze stu pięćdziesięcio konnym
>>>silnikiem. Przy
>>>185/h palił prawie 40 litrów na 100 kilometrów. A`przy 90 niecałe
>>>8/100 kilometrów. Tyle praktyka.
>>
>> No i w czym problem ? Ze ci za duzo palil ? Bylo naprawic silnik.
>
> Gdyby samochody miały palić 40l/100km przy 185km/h, to wielu Niemców by nie
> dało rady na autostradzie od stacji do stacji dojechać :)
Ale to mniej wiecej tak wyglada :-)
J.
-
79. Data: 2012-03-12 23:29:36
Temat: Re: zadanie było trudne. To powinien zrozumieć każdy naukowiec z pms
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Hello J.F.,
Monday, March 12, 2012, 11:09:28 PM, you wrote:
>>>>Tyle grupowa teoria. Miałem opla ze stu pięćdziesięcio konnym
>>>>silnikiem. Przy 185/h palił prawie 40 litrów na 100 kilometrów.
>>>>A`przy 90 niecałe 8/100 kilometrów. Tyle praktyka.
>>> No i w czym problem ? Ze ci za duzo palil ? Bylo naprawic silnik.
>> Gdyby samochody miały palić 40l/100km przy 185km/h, to wielu Niemców by nie
>> dało rady na autostradzie od stacji do stacji dojechać :)
> Ale to mniej wiecej tak wyglada :-)
Co tak wyglada? 40l/100km@185kmph? Chyba w Veyronie...
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
80. Data: 2012-03-12 23:37:21
Temat: Re: zadanie było trudne. To powinien zrozumieć każdy naukowiec z pms
Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
Dnia 12.03.2012 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał/a:
>>>>>Tyle grupowa teoria. Miałem opla ze stu pięćdziesięcio konnym
>>>>>silnikiem. Przy 185/h palił prawie 40 litrów na 100 kilometrów.
>>>>>A`przy 90 niecałe 8/100 kilometrów. Tyle praktyka.
>>>> No i w czym problem ? Ze ci za duzo palil ? Bylo naprawic silnik.
>>> Gdyby samochody miały palić 40l/100km przy 185km/h, to wielu Niemców by nie
>>> dało rady na autostradzie od stacji do stacji dojechać :)
>> Ale to mniej wiecej tak wyglada :-)
>
> Co tak wyglada? 40l/100km@185kmph? Chyba w Veyronie...
I to popsutym...
Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski