-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin1!g
oblin.stu.neva.ru!postnews.google.com!news1.google.com!border1.nntp.dca.giganew
s.com!border4.nntp.dca.giganews.com!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews
.com!novia!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt
-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POST
ED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: zadanie było trudne. To powinien zrozumieć każdy naukowiec z pms
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <jjereq$mfj$2@news.task.gda.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<jjghp2$bmk$1@inews.gazeta.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<jjgo58$p8f$1@inews.gazeta.pl> <jji2od$rj7$1@inews.gazeta.pl>
<jjip82$1t5$3@node2.news.atman.pl> <jjiru3$b6j$1@inews.gazeta.pl>
<jjitqv$7i7$1@node2.news.atman.pl> <jjiuk2$k70$1@inews.gazeta.pl>
<jjiv60$94o$1@node2.news.atman.pl> <jjj327$hjm$1@inews.gazeta.pl>
<jjj862$i9j$2@node2.news.atman.pl> <jjj962$e8f$1@inews.gazeta.pl>
<10dtwughgwcbu$.1lgwu1r064n40.dlg@40tude.net>
<jjjfnm$2bn$1@inews.gazeta.pl> <jjknm2$rp3$1@inews.gazeta.pl>
Date: Mon, 12 Mar 2012 23:00:33 +0100
Message-ID: <1...@4...net>
Lines: 12
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.162.7
X-Trace: 1331589633 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26698 83.25.162.7:1530
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2438765
[ ukryj nagłówki ]On Mon, 12 Mar 2012 12:46:08 +0100, J.F wrote:
>>Tyle grupowa teoria. Miałem opla ze stu pięćdziesięcio konnym
>>silnikiem. Przy
>>185/h palił prawie 40 litrów na 100 kilometrów. A`przy 90 niecałe
>>8/100
>>kilometrów. Tyle praktyka.
>
> No i w czym problem ? Ze ci za duzo palil ? Bylo naprawic silnik.
Gdyby samochody miały palić 40l/100km przy 185km/h, to wielu Niemców by nie
dało rady na autostradzie od stacji do stacji dojechać :)
Następne wpisy z tego wątku
- 12.03.12 23:06 RoMan Mandziejewicz
- 12.03.12 23:09 J.F.
- 12.03.12 23:29 RoMan Mandziejewicz
- 12.03.12 23:37 Krzysiek Kielczewski
- 13.03.12 00:15 Tomasz Pyra
- 13.03.12 10:59 Jakub Witkowski
- 13.03.12 11:04 Jakub Witkowski
- 13.03.12 11:17 Jakub Witkowski
- 13.03.12 11:20 Jakub Witkowski
- 13.03.12 11:43 Jakub Witkowski
- 13.03.12 11:50 Jakub Witkowski
- 13.03.12 11:57 wchpikus
- 13.03.12 12:02 Jakub Witkowski
- 13.03.12 13:35 Adam Płaszczyca
- 13.03.12 17:41 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- Yanosik
- sprezony amoniak
- Nowy VW 208 :-)
- ile Tesla ma gwarancji?
- OT Silnik sie przegrzewa
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
Najnowsze wątki
- 2025-03-27 PKW JUŻ odrzuciła 9/53 kandydatów na prezydenta ale może JESZCZE nie mamy Drugiej Rumuni z TEGO powodu :-)
- 2025-03-27 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-27 Warszawa => Asystent Sprzedaży <=
- 2025-03-27 Warszawa => Customer Service with Spanish + translation <=
- 2025-03-27 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-27 Warszawa => C Programmer <=
- 2025-03-27 Czy prawo mówi o prawie do udziału w przesłuchaniu pełnomocnika czy pełnomocników?
- 2025-03-27 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-27 Gerald B. zeznawał z DWOMA pełnomocnikami z najwyższej półki
- 2025-03-27 Yanosik
- 2025-03-26 Jaka wełna na poddasze?
- 2025-03-26 Ostrów Świętokrzy => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-26 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2025-03-26 Kraków => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-26 Czujnik dławienia termicznego procesora - który?