-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: zadanie było trudne. To powinien zrozumieć każdy naukowiec z pms
Date: Mon, 12 Mar 2012 23:29:36 +0100
Organization: private
Lines: 20
Message-ID: <3730567037$20120312232937@squadack.com>
References: <jjereq$mfj$2@news.task.gda.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<jjghp2$bmk$1@inews.gazeta.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<jjgo58$p8f$1@inews.gazeta.pl> <jji2od$rj7$1@inews.gazeta.pl>
<jjip82$1t5$3@node2.news.atman.pl> <jjiru3$b6j$1@inews.gazeta.pl>
<jjitqv$7i7$1@node2.news.atman.pl> <jjiuk2$k70$1@inews.gazeta.pl>
<jjiv60$94o$1@node2.news.atman.pl> <jjj327$hjm$1@inews.gazeta.pl>
<jjj862$i9j$2@node2.news.atman.pl> <jjj962$e8f$1@inews.gazeta.pl>
<10dtwughgwcbu$.1lgwu1r064n40.dlg@40tude.net>
<jjjfnm$2bn$1@inews.gazeta.pl> <jjknm2$rp3$1@inews.gazeta.pl>
<1...@4...net>
<312b2inzf14l$.ov8juixi1hbw.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 87-205-121-39.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1331591377 22010 87.205.121.39 (12 Mar 2012 22:29:37 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 12 Mar 2012 22:29:37 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <312b2inzf14l$.ov8juixi1hbw.dlg@40tude.net>
X-Priority: 3 (Normal)
X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
X-User: squadack
X-Comment-To: J.F.
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2438768
[ ukryj nagłówki ]Hello J.F.,
Monday, March 12, 2012, 11:09:28 PM, you wrote:
>>>>Tyle grupowa teoria. Miałem opla ze stu pięćdziesięcio konnym
>>>>silnikiem. Przy 185/h palił prawie 40 litrów na 100 kilometrów.
>>>>A`przy 90 niecałe 8/100 kilometrów. Tyle praktyka.
>>> No i w czym problem ? Ze ci za duzo palil ? Bylo naprawic silnik.
>> Gdyby samochody miały palić 40l/100km przy 185km/h, to wielu Niemców by nie
>> dało rady na autostradzie od stacji do stacji dojechać :)
> Ale to mniej wiecej tak wyglada :-)
Co tak wyglada? 40l/100km@185kmph? Chyba w Veyronie...
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Następne wpisy z tego wątku
- 12.03.12 23:37 Krzysiek Kielczewski
- 13.03.12 00:15 Tomasz Pyra
- 13.03.12 10:59 Jakub Witkowski
- 13.03.12 11:04 Jakub Witkowski
- 13.03.12 11:17 Jakub Witkowski
- 13.03.12 11:20 Jakub Witkowski
- 13.03.12 11:43 Jakub Witkowski
- 13.03.12 11:50 Jakub Witkowski
- 13.03.12 11:57 wchpikus
- 13.03.12 12:02 Jakub Witkowski
- 13.03.12 13:35 Adam Płaszczyca
- 13.03.12 17:41 J.F
- 13.03.12 17:44 J.F
- 13.03.12 21:20 Tomasz Pyra
- 14.03.12 15:37 Sebastian Kaliszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
Najnowsze wątki
- 2024-11-04 GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- 2024-11-04 Katowice => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-04 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Engineer <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Inżynier <=
- 2024-11-04 Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- 2024-11-04 Wrocław => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-11-04 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-04 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-04 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => E-COMMERCE specialist <=