  • 51. Data: 2016-11-03 19:06:41
    Temat: Re: zachowanie dystansu
    Od: "Ed" <WYTNIJ TO@poczta.onet.pl>

    news:1vk0h9766zkum.127s5zddm44qv.dlg@40tude.net...

> [...]
    > Zwłaszcza jeśli dzieje się to często, to nawet nie da się tego tłumaczyć
    > jakimiś sporadycznymi "wariatami".
    >
    > Tak więc radziłbym się przyjrzeć samemu sobie - może jakiś kurs
    > doszkalający ( http://www.odtj.wordy.pl/ ), może coś nie tak z Twoim
    > wzrokiem, albo stanem samochodu? A może brak predyspozycji na tyle, że
    > warto rozważyć rezygnację z jeżdżenia?
    >
    > W inny sposób nie zaradzisz na zagrożenie którym jest jazda bardzo blisko
    > przed ciężarówką - nawet jeśli to kierowca ciężarówki ustala tą odległość,
    > to zagrożony jesteś w zasadzie wyłącznie Ty.

    czy Pan ma prawo jazdy?
    jeżeli tak to brak mi słów

  • 52. Data: 2016-11-03 19:08:45
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Mało tego - nikt praktycznie nie wyprzedza!

    Nic dziwnego, skoro kierownicę mają po złej stronie ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 53. Data: 2016-11-03 19:17:18
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 03-11-2016 o 19:04, Ed pisze:

    > nie chce siedzieć obok Pana

    Dobra rada - zacznij swoją aktywność na grupie od nieco innego tonu.
    PLONK WARNING !!!

  • 54. Data: 2016-11-03 19:20:26
    Od: mk4 <m...@d...null>

    On 2016-11-03 15:26, PiteR wrote:

    > Właśnie. Choćby nie wiadomo jak chciało się wysiąść
    > pozostać w samochodzie i lewą ręką trzymać bejzbola
    > a prawą filmować :)

    A nie lepiej odwrotnie w te ręce? ;)

    --
    mk4

  • 55. Data: 2016-11-03 19:39:13
    Od: "Ed" <WYTNIJ TO@poczta.onet.pl>

> [...]
    > likwidować źródło stresu, które jest w nim samym.
    > Tym źródłem zazwyczaj jest brak umiejętności, czasami stan samochodu.
    > Jeśli by to nie pomogło, to zostaje jedynie komunikacja miejska, bo z
    > kolei
    > na dalsze katowanie się poczuciem permanentego zagrożenia życia to szkoda
    > zdrowia.
    >
    > Dlatego bardzo warto iść na kurs doszkalający, pojeździć razem z kimś kto
    > takich problemów nie ma i się go poradzić, sprawdzić wzrok, przemyśleć
    > sytuację jeszcze raz.

    >Moim zdaniem napisał że jedzie ponad 15km

    mi wydalawo sie to jasne, ale specjalnie dla Pana, dodatowy opis - piszac
    +15 mialem na mysli jazde z prędkością przewyższającą dopuszczalną o 15km

    >bo skąd wiesz, że odległość którą trzymają za nim inni
    > kierowcy jest faktycznie niebezpieczna?

    OK, to jaka jest wg Pana bezpieczna odległość za pojazdem który jedzie
    65km/h i 105km/h?

    >Może jest całkiem dobra?
    mniej niz 5m przy prędkości 65km ( w terenie zabudowanym) ciężarówką z
    naczepą, niewykluczone ze i 30T ładunkiem?

    > Tym źródłem zazwyczaj jest brak umiejętności,
    czyich umiejętności?

    > Jeśli by to nie pomogło, to zostaje jedynie komunikacja miejska,
    jestem za, szczególnie dla tych potencjalnym zabójców

    >przemyśleć sytuację jeszcze raz.
    dobrze napisane,
    po przeczytaniu Pańskiego wywodu, dla dobra ogółu mógłby Pan zaniechać
    dalszego poruszania się publicznymi drogami w charakterze kierowcy

    > Dlatego bardzo warto iść na kurs doszkalający,
    chyba dam ogłoszenie na tylnej szybie samochodu, pisane małymi literami

  • 56. Data: 2016-11-03 19:42:47
    Od: "Ed" <WYTNIJ TO@poczta.onet.pl>

    > Dobra rada - zacznij swoją aktywność na grupie od nieco innego tonu.
    > PLONK WARNING !!!

    proszę się nie dziwić, jak pociska takie teksty
    trudno o inny ton
    a moze Pan opłaci moje ew. mandaty za przekroczenie predkosci?

  • 57. Data: 2016-11-03 19:46:33
    Od: "Ed" <WYTNIJ TO@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "T." <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Kup coś takiego: http://feniks-led.pl/tablsam.html
    > I wstaw tekst np. "Pierd... się, ...ju".
    > Z pewnością zadziała :-)
    > I za chwilę Ty mu będziesz siedział na zderzaku, może nawet dosłownie.
    > :-)))
    >
    > T.

    nie złe, ale chyba się wstrzymam

  • 58. Data: 2016-11-03 20:00:17
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-11-03 o 01:30, Tomasz Pyra pisze:
> [...]
    > doszkalający ( http://www.odtj.wordy.pl/ ), może coś nie tak z Twoim
    > wzrokiem, albo stanem samochodu? A może brak predyspozycji na tyle, że

    Kurs doszkalający, jak jeździć z prędkością ponad 10 km wyższą od
    dopuszczalnej? Wątpię, czy są takie kursy.

  • 59. Data: 2016-11-03 20:05:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.11.2016 o 19:39, Ed pisze:

    <cut>

    Zapytałes jako początkujący kierowca, dostałeś odpowiedź (od naprawdę
    niezłego kierowcy). Po co pytasz, skoro jak ci się odpowiedź nie podoba
    to reagujesz agresją, bo wiesz lepiej?

    Nie chcesz usłyszeć odpowiedzi, to nie pytaj.

    Tak - nie powinni ci na dupie siedzieć, tak - nie powinni przekraczać
    prędkości, tak - tiry potrafią być wielkie i straszne itd. Nie - twoje
    użalanie się nad sobą nic nie da.

    I generalnie ma rację - jak się boisz, to należy pojeździć i zobaczyć -
    jak nie przejdzie, to rzeczywiście może kurs doszkalający. Wbrew pozorom
    zawsze warto - nawet (a może zwłaszcza) jak jesteś już "dobrym" i
    dojrzałym kierowcom, to dalej błędy popełniasz, tyle że ich nie
    dostrzegasz, albo co gorsza uważasz, że tak należy.

    Co do twojej jazdy - skoro jak piszesz jedziesz +15 czyli generalnie jak
    większość, to wątpię żeby akurat tobie specjalnie na dupie siadali. Może
    jeździsz specyficzną trasą, może jesteś przerażliwiony, może źle
    oceniasz odległość z tyłu (spróbuj dojechać tyłem do drugiego samochodu
    na żyletki, tylko na oko nie czujniki, a zobaczysz, że żyletka będzie
    miała dla początkującego metr grubości;) Może jak się przejedziesz z
    kimś, kto już jeździ to oceni. Niekoniecznie od razu dodatkowe jazdy -
    poproś kogoś doświadczonego żeby się z tobą przejechał, powie ci więcej
    niż my przez sieć.

    Shrek

  • 60. Data: 2016-11-03 20:06:01
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** mk4 pisze tak:

    > A nie lepiej odwrotnie w te ręce? ;)

    Nie, bo uchwyty bejzbola są przy progu. No chyba że RHD w Anglii
    ale tam to gaz i trzeba wiać bo dzikusy strzelają się.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.