    From: "Ed" <WYTNIJ TO@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: zachowanie dystansu
    Date: Thu, 3 Nov 2016 19:39:13 +0100

    news:16xzrzkcg28fn$.14i9932wordph.dlg@40tude.net...

> [...]
    > likwidować źródło stresu, które jest w nim samym.
    > Tym źródłem zazwyczaj jest brak umiejętności, czasami stan samochodu.
    > Jeśli by to nie pomogło, to zostaje jedynie komunikacja miejska, bo z
    > kolei
    > na dalsze katowanie się poczuciem permanentego zagrożenia życia to szkoda
    > zdrowia.
    >
    > Dlatego bardzo warto iść na kurs doszkalający, pojeździć razem z kimś kto
    > takich problemów nie ma i się go poradzić, sprawdzić wzrok, przemyśleć
    > sytuację jeszcze raz.

    >Moim zdaniem napisał że jedzie ponad 15km

    mi wydalawo sie to jasne, ale specjalnie dla Pana, dodatowy opis - piszac
    +15 mialem na mysli jazde z prędkością przewyższającą dopuszczalną o 15km

    >bo skąd wiesz, że odległość którą trzymają za nim inni
    > kierowcy jest faktycznie niebezpieczna?

    OK, to jaka jest wg Pana bezpieczna odległość za pojazdem który jedzie
    65km/h i 105km/h?

    >Może jest całkiem dobra?
    mniej niz 5m przy prędkości 65km ( w terenie zabudowanym) ciężarówką z
    naczepą, niewykluczone ze i 30T ładunkiem?

    > Tym źródłem zazwyczaj jest brak umiejętności,
    czyich umiejętności?

    > Jeśli by to nie pomogło, to zostaje jedynie komunikacja miejska,
    jestem za, szczególnie dla tych potencjalnym zabójców

    >przemyśleć sytuację jeszcze raz.
    dobrze napisane,
    po przeczytaniu Pańskiego wywodu, dla dobra ogółu mógłby Pan zaniechać
    dalszego poruszania się publicznymi drogami w charakterze kierowcy

    > Dlatego bardzo warto iść na kurs doszkalający,
    chyba dam ogłoszenie na tylnej szybie samochodu, pisane małymi literami