  • Data: 2016-11-04 12:26:29
    Temat: Re: zachowanie dystansu
    Od: ddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.11.2016 o 09:07, p...@g...com pisze:
    > --Za to w PL takich kretynów jest cała masa.
    >
    > o dziwo po przekroczeniu granicy z DE z takich zapierdalaczy robi sie maly miki i
    nawet pieszego potrafia na pasach przepuscic :-) to sie nazywa CUD ALA BOLANDA

    > P.

    ja tam zapierdalam i tu i tu. I jak jest więcej ograniczeń w DE to ci
    wspaniali Niemcy też zapierdalają ponad ograniczenie. A zwolnić do
    80km/h na kilka minut raz na dwieście kilometrów to i mi mimo ciężkiej
    nogi pasowało - bo i zapalić człowiek spokojnie może, kawę wypić itp. ;)
    A po co zapierdalać po bocznych drogach jak za chwilę będzie autostrada
    i to nic nie da? u nas wygląda to jednak inaczej, możesz jechać 200km
    autostradą 1,5 czy dwie godziny, albo zwykłą drogą - bo autostrady nie
    ma- 3,5 czy 4 godziny. I albo dziennie zrobisz 500km krajówką i jesteś
    zużyty jak stary muł od ślamazarnej jazdy, albo 800km autostradą i
    jesteś dużo bardziej wypoczęty. Możesz też dla urozmaicenia sobie trasy
    i skrócenia czasu dojazdu zapierdalać. :)

    Łukasz