  • Data: 2016-11-04 12:49:42
    Temat: Re: zachowanie dystansu
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.11.2016 o 09:07, quent pisze:

    > Ja likwiduję całe życie swoją.
    > Należy to robić, każdy we własnym zakresie.

    Problem w tym, że tu ktoś chce zliwkidować cudzą. A to już proste nie jest.

    > Czytaj wątek, coś da się znaleźć.

    Taa - przestrasz stopami, wkurw spryskiwaczami. Zabawa w głupiego i
    głupszego.

    Jakby miał mało stresów. Po prostu nie przejmować się i jechać dalej,
    jak się da to ułatwić wyprzedzanie. A przy okazji zastanoiwć się
    dlaczego akurat mi na dupie siedzą, a innym nie.

    > Czyli wg. Ciebie problem nie istnieje.

    No jak nie, jak tak. Ktoś mu regularnie na dupie siedzi, więc problem
    istnieje.

    > Wg. mnie owszem. I mnie się całkiem często coś czepia do ogona ale w
    > zasadzie *wyłącznie* w PL choć za granicą bywam b. często.

    A mi bardzo rzadko i nie, wcale nie zapierdalam wybitnie - jeżdzę
    podobnie jak wątkotwórca +20. Więc coś w tym jest, że jednym na dupie
    siedzą a innym nie.

    I nie - nie rozgrzeszam siedzących na dupie.

    Shrek