    From: Przemek <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: zabezpieczenie przeciwporażeniowe dla 12V
    Date: Thu, 05 Jul 2012 22:25:16 +0200

    > A skąd wiesz, że to "jakaś" różnicówka, skoro jest elektroniczna? Zrób
    > zdjęcie to może będzie widać co to jest.

    Bo działa jak różnicówka, a piszę "jakaś" bo ręki sobie nie dam uciąć.

    > Na razie rzucasz terminami "jakaś różnicówka", "jakieś zabezpieczenie" i
    > chciałbyś sto złotych pomysłów, które w oparciu o posiadane szklane kule
    > mają rzucić grupowicze.

    Nie prosiłem o wróżenie, zapytałem o to, jak się zabezpiecza takie
    rzeczy ogólnie, szczegóły wyszły jak mi wszyscy kazali się pukać w
    czoło, bo przecież 12V to jest mega bezpieczne.

    > Pokaż jak ta elektronika wygląda to może coś da się ustalić.

    Ok, jak już pisałem, nie w tej chwili, bo nie jestem w kraju, ale jak
    tylko będę miał dostęp do fot, to to zrobię.

    > A jak się boisz przebicia na trafie, to zawsze można dać kolejno dwa trafa.

    Tego też, ale nie tylko.
    Przem