  • 11. Data: 2014-06-20 13:19:42
    Temat: Re: za gorąco
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 19-06-2014 22:27, J.F. pisze:
    > Pomyliles laznie.
    > W saunie jest sucho, ale temperatura 80-120 C. Zaden telefon tego nie
    > wytrzyma.

    Nic nie pomyliłem. Chodziło o to, że w saunie człowiek się poci. Telefon
    nie może, ale po wyjęciu z takiej kieszeni jest wilgotny.
    A w zależności od kieszeni temperaturę może mieć ujemną bądź dodatnią.

    > W schowku moze i tak ... bo pod szyba tez moze byc 80 C.

    Ktoś normalny trzyma cokolwiek pod szybą? W trakcie jazdy 80 °C nie
    uzyskasz, a gdy wychodzisz z samochodu/zsiadasz z motocykla (w tych z
    wydechem prowadzonym górą mogą się grzać) to telefon raczej zabierasz,
    prawda?

    Jak dla mnie sztuczny problem, a solucja typowa dla gejfonów.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 12. Data: 2014-06-20 15:36:12
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-06-19 19:05, rs pisze:
    > czy telefony androidowe maja na dzień dobry zainstalowany monitor
    > temperatury i kiedy jest im za gorąco to płaczą, tak jak to robią iphony?
    > jeśli nie, to czy jest jakaś sprawdzona aplikacja służąca do tego?
    > <rs>

    Nie wiem czy wszystkie, ale mój ma fabrycznie zainstalowany monitor
    temperatury z alarmem. Fon to Acer, z Andkiem w wersji 4.2.2.

  • 13. Data: 2014-06-20 15:37:49
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-06-20 10:20, K pisze:

    > ktos tu niedawno pisal o tym, ze wyswietlil mu sie komunikat na temat
    > zbyt wysokiej temperatury i z tego co pamietam bylo to jakies
    > urzadzenie z andrzejem.

    U mnie poza wyświetlaniem komunikatu jest także alarm dźwiękowy.

  • 14. Data: 2014-06-20 16:29:15
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/20/2014 2:33 AM, Marek wrote:

    > Temp. jest dostępna przez api, sklep,play pokazuje 250 aplikacji typu
    > "temperature monitor, myślę że na pewno jakaś spełnia jego oczekiwania.
    > Tylko to będzie działać tylko poniżej granicy temp. krytycznej.

    to powiedz mi jeszcze, która to z tych 250 aplikacji spełni moje
    oczekiwania i watek będziemy mogli zamknąć. <rs>

  • 15. Data: 2014-06-20 16:57:44
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/20/2014 9:36 AM, Trybun wrote:

    > Nie wiem czy wszystkie, ale mój ma fabrycznie zainstalowany monitor
    > temperatury z alarmem. Fon to Acer, z Andkiem w wersji 4.2.2.

    dzieki. <rs>

  • 16. Data: 2014-06-20 18:21:56
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    rs wydumał(a) w news:53a44586$0$2811$c3e8da3$66d3cc2f@news.astraweb.
    com :

    > to powiedz mi jeszcze, która to z tych 250 aplikacji spełni moje
    > oczekiwania i watek będziemy mogli zamknąć. <rs>

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.el
    vison.batterywidget&hl=pl
    osobiście uzywam tego. Łatwo definiowalne alarmy (osobne dźwieki). Ja raczej
    kontroluje poziom baterii ale kontrola temperatury też ma takie możliwosci.
    Małe, wygodne.

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 17. Data: 2014-06-21 04:33:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ZakonSpirowany" <x...@g...com> wrote in message
    > a solucja typowa dla gejfonów.

    Solucja mówisz??? :-))

    A ten "gejfon" w Twoich tekstach co chwilkę, to może jakiś sposób na
    maskowanie Twoich własnych, niezbyt standardowych, preferencji seksualnych?

  • 18. Data: 2014-06-21 12:31:37
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 20 Jun 2014 21:33:44 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > A ten "gejfon" w Twoich tekstach co chwilkę, to może jakiś sposób
    na
    > maskowanie Twoich własnych, niezbyt standardowych, preferencji
    seksualnych?

    Przygadał kocioł garnkowi ;)

    --
    Marek

  • 19. Data: 2014-06-21 15:05:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message

    > Przygadał kocioł garnkowi ;)

    Że niby jak?
    Że kupiłem sobie iPhone aby maskować swoje standardowe preferencje? :-)

    Ja rozumiem że w latach 2007-2008 gdy wchodziły na rynek iPhone
    to ludzie bardzo zazdrościli ich właścicielom i stosowali różne metody
    kompensowania sobie dysonansu że ich nie stać było... ale teraz?
    Przecież każdego już stać na iPhone, po co tak prymitywnie się wyśmiewać?
    Skończmy z tą dziecinniadą... to "gejfon" naprawdę brzmi już dzisiaj
    żałośnie.

  • 20. Data: 2014-06-21 15:35:18
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 21-06-2014 15:05, Pszemol pisze:
    > Ja rozumiem że w latach 2007-2008 gdy wchodziły na rynek iPhone
    > to ludzie bardzo zazdrościli ich właścicielom i stosowali różne metody
    > kompensowania sobie dysonansu że ich nie stać było... ale teraz?

    Gejfon to gejfon i dorabianie dalszej ideologii nie ma sensu.
    Flagowce innych firm do tanich nie należą, choć od apple tańsze, a
    lepsze. I normalny facet (hetero) wybierze np. Xperię. Jak ja. ^_~

    --