  • 1. Data: 2014-06-19 19:05:01
    Temat: za gorąco
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    czy telefony androidowe maja na dzień dobry zainstalowany monitor
    temperatury i kiedy jest im za gorąco to płaczą, tak jak to robią iphony?
    jeśli nie, to czy jest jakaś sprawdzona aplikacja służąca do tego?
    <rs>

  • 2. Data: 2014-06-19 19:45:30
    Temat: Re: za gorąco
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 19 Jun 2014 13:05:01 -0400, rs napisał(a):
    > czy telefony androidowe maja na dzień dobry zainstalowany monitor
    > temperatury i kiedy jest im za gorąco to płaczą, tak jak to robią iphony?

    Androidy maja porzadne baterie, nie wybuchaja jak ajfony, to im
    monitor niepotrzebny :-)

    A powazniej - samsungi sie grzeja jak diabli. Byc moze w srodku jakis
    monitor jest i jakos reaguje.

    > jeśli nie, to czy jest jakaś sprawdzona aplikacja służąca do tego?

    Battery monitor. Ladnie wyswietla ze jest za goraco ... ale bardzo
    czesto jest za goraco :-)

    J.

  • 3. Data: 2014-06-19 19:57:40
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/19/2014 1:45 PM, J.F. wrote:

> [...]
    > monitor jest i jakos reaguje.

    > Battery monitor. Ladnie wyswietla ze jest za goraco ... ale bardzo

    chodzi o to, ze iphone mówi, ze mu jest za gorąco nie dlatego, że mu się
    wewnętrznie bateria grzeje, ale dlatego, ze np. zostawiono go na słońcu
    albo w saunie. tym samym wiec, ograniczone jest niebezpieczeństwo
    przegrzania w takich warunkach, oczywiście, jeśli sprzęt się w porę
    usunie. pytanie moje dotyczy androidów, czy one też mają takie
    zabezpieczenie. <rs>

  • 4. Data: 2014-06-19 21:18:40
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 19-06-2014 19:57, rs pisze:
    > pytanie moje dotyczy androidów, czy one też mają takie
    > zabezpieczenie. <rs>

    Nie. Dobrym telefonom na androidzie zwyczajnie nic nie będzie, a
    kiepskie to nawet w klimatyzowanym biurze mogą strzelić focha.
    Nawet nie wiedziałem, że gejfony się żalą, jak jest gorąco. Moja Xperia
    przeżyła niejeden dzień w kieszeni spodni snowboardowych (poniekąd
    odpowiednik sauny), jak i w lecie nad wodą na ręczniku czy w schowku
    rozgrzanego pojazdu. Działa bezawaryjnie od dwóch takich lat.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 5. Data: 2014-06-19 22:27:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 19 Jun 2014 21:18:40 +0200, ZakonSpirowany napisał(a):
> [...]
    > Nawet nie wiedziałem, że gejfony się żalą, jak jest gorąco. Moja Xperia
    > przeżyła niejeden dzień w kieszeni spodni snowboardowych (poniekąd

    Pomyliles laznie.
    W saunie jest sucho, ale temperatura 80-120 C. Zaden telefon tego nie
    wytrzyma.

    > jak i w lecie nad wodą na ręczniku czy w schowku
    > rozgrzanego pojazdu. Działa bezawaryjnie od dwóch takich lat.

    W schowku moze i tak ... bo pod szyba tez moze byc 80 C.

    J.

  • 6. Data: 2014-06-19 22:43:14
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/19/2014 4:27 PM, J.F. wrote:

    > Pomyliles laznie.
    > W saunie jest sucho, ale temperatura 80-120 C. Zaden telefon tego nie
    > wytrzyma.

    no wlasnie z tego co na razie widze, to iphony wytrzymuja bez wiekszych
    problemow. chyba raz widzialem jakiegos androida, ale nie jestem pewien,
    bo mial pancerna obudowe, a w ekran mu nie zagladalem. <rs>

  • 7. Data: 2014-06-19 23:50:22
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 19 Jun 2014 13:05:01 -0400, rs <n...@n...spam.info>
    wrote:
    > czy telefony androidowe maja na dzień dobry zainstalowany monitor
    > temperatury i kiedy jest im za gorąco to płaczą, tak jak to robią
    iphony?

    Tak, ale większość mierzy pośrednio przez czujnik temp. w baterii.
    Jak przegrzeje się sgs2 to wyświetlana jest wielka ikona termometru
    wpisana w trójkąt ostrzegawczy.
    Temp. można monitorować przez np aplikację "Battery Monitor".

    --
    Marek

  • 8. Data: 2014-06-20 07:14:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 19 Jun 2014 23:50:22 +0200, Marek napisał(a):
    > Tak, ale większość mierzy pośrednio przez czujnik temp. w baterii.
    > Jak przegrzeje się sgs2 to wyświetlana jest wielka ikona termometru
    > wpisana w trójkąt ostrzegawczy.

    Koledze chyba chodzilo zeby jeszcze piszczec glosno zaczal, jak sie
    okaze ze ktos do sauny zabral, albo na piecu polozyl.

    J.

  • 9. Data: 2014-06-20 08:33:34
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 20 Jun 2014 07:14:23 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Koledze chyba chodzilo zeby jeszcze piszczec glosno zaczal, jak sie
    > okaze ze ktos do sauny zabral, albo na piecu polozyl.

    Temp. jest dostępna przez api, sklep,play pokazuje 250 aplikacji typu
    "temperature monitor, myślę że na pewno jakaś spełnia jego
    oczekiwania. Tylko to będzie działać tylko poniżej granicy temp.
    krytycznej.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2014-06-20 10:20:38

    W dniu 19-06-2014 19:05, rs pisze:
> [...]
    > temperatury i kiedy jest im za gorąco to płaczą, tak jak to robią iphony?
    > jeśli nie, to czy jest jakaś sprawdzona aplikacja służąca do tego?

    ktos tu niedawno pisal o tym, ze wyswietlil mu sie komunikat na temat
    zbyt wysokiej temperatury i z tego co pamietam bylo to jakies urzadzenie
    z andrzejem.