  • Data: 2011-05-30 12:33:38
    Temat: Re: z serii czyja wina
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:irvr9l$1csc$1@news2.ipartners.pl...

    > Ależ ja zachowuję. Minimalny bezpieczny odstęp.

    Który nie jest bezpieczny, jeśli nie mieści się w nim wyprzedzający
    samochód.

    > Ty natomiast wjeżdżasz w niego, i co robisz dalej?

    Zależy od sytuacji z przeciwka, zazwyczaj czekam na lukę w sznureczku
    pojazdów i jadę dalej.

    > - jedziesz dalej z niebezpiecznym już odstępem?
    > - hamujesz bezpośrednio po wyprzedzaniu?

    Zazwyczaj wystarczy puścić gaz.
    Oczywiście że próbuję uzyskać bezpieczny odstęp.

    Nikt nie gwarantował, że na wąskiej drodze można ustawić tempomat i zasnąć i
    że nie będzie trzeba używać ani gazu, ani hamulca przez set km.