  • 61. Data: 2011-09-29 22:38:31
    Temat: Re: z cyklu czyja wina
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2011-09-29 21:33, LEPEK pisze:

    > No to jest nas dwóch.
    > Też mam dzisiaj urodziny i też chujowe...

    a ja imieniny. I takiego domu domu wariatów/dyrekcji cyrku w budowie
    dawno nie miałem..
    Jakiś ciekawy dzień ;-)

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 62. Data: 2011-09-29 22:57:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 29 Sep 2011 20:31:18 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Ciężko coś na kształt ekspresówki (dwa-trzy pasy w każdą stronę,
    > bezkolizyjne skrzyżowania), nazwać miastem.

    Ulica z nazwa !
    No a wypadek gdzie mial miejsce ?

    Lubi sie wyprzedzac z prawej, bez kierunkowskazu, przez ciagla linie - no i
    mamy skutki :-)

    P.S. A gdyby tak przed tym skuterkiem jechal drugi ? I ciezarowka to tak
    zgrabnie zaslaniala ..

    J.

  • 63. Data: 2011-09-29 23:04:12
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "megrims"

    > Co do posądzeń o nadmierną prędkość:
    > NIE ZAPIERDALAŁEM. W mieście nie zapierdalam.
    > Jak bym zapierdalał, to bym teraz w szpitalu był,
    > a nie jestem. Przy obiektywie 135 stopni
    > to zawsze wygląda jak byś jechał 300 km/h

    Gratuluję w takim razie umiejętności kierowania pojazdem - zapierdoliłeś
    centralnie w PRAWIE NIERUCHOMĄ przeszkodę jadąc 70km/h? Przecież masz
    ABS,ESP, SRITIPITI, AMG, opony po tysionc pińcet za sztukę i nie
    zdołałeś ominąć przeszkody?

  • 64. Data: 2011-09-29 23:08:30
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-09-29 22:38, Michał Baszyński pisze:

    > a ja imieniny.

    Aha - imieniny to ja dzisiaj też mam :) Też Michał :)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 65. Data: 2011-09-29 23:11:00
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Sahim"

    > Przecież on tu na grupie chwile temu pisał że c63 nie chce się
    > sprzedać - no to znalazł inny sposób żeby się go pozbyć..

    To nie wygląda na zamierzony dzwon - zawiodła niestety wyobraźnia :(
    Pozatym jeśli auto jest w leasingu, to właścicielem auta jest leasing i
    to on zabiera CAŁE odszkodowanie, wrak, a megrimis dalej grzecznie płaci
    raty.

  • 66. Data: 2011-09-29 23:11:04
    Od: news-gazeta <n...@g...pl>

    W dniu 2011-09-29 19:53, megrims pisze:
    > No i c63 nie dojechało do Katowic.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=q722Zz4_OCs
    >
    > Szkoda całkowita

    Nie chcę się wymądrzać, ale był czas i miejsce aby tego uniknąć.
    Spokojnie można było uciekać w lewo, ale autor filmu widząc że auto
    przed nim skręca do prawej, również uciekał do prawej - bardzo słabe
    umiejętności. Co nie podlega dyskusji iż wina tego z przodu.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 67. Data: 2011-09-29 23:15:33
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 29.09.2011 23:11, news-gazeta pisze:
    > Co nie podlega dyskusji iż wina tego z przodu.

    A dlaczego nie podlega dyskusji? Przecież kierowca tego z przodu nie
    miał szans podejrzewać, że zostanie strzelony. Zmienił pas ruchu
    upewniwszy się, że jest on pusty.

    S.

  • 68. Data: 2011-09-29 23:15:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Lewis,

    Thursday, September 29, 2011, 8:01:15 PM, you wrote:

    > IMO wina tego z E60, skręcał w prawo z lewego pasa.
    > Druga sprawa że miałeś trochę więcej niż dopuszczalna ;)

    Trochę? Delikatnie powiedziane.

    Szkoda, że szyba brudna i kamera oślepiona przez słońce - nie widać
    nawet, czy tamtem sygnalizował zmianę zamiaru.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 69. Data: 2011-09-29 23:16:23
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-09-29 20:45, mk4 pisze:
    > Nie bron becwala bo w tym wyscigu zaden z nich nie kontrolowal tego ci
    > sie dzieje. Wystarczylo, zeby ktorykolwiek z pojazdow zachowal sie nieco
    > nieszablonowo i bylby karambol z ofiarami smietelnymi. Ten filmik
    > dobitnie pokazuje, ze kretyn.
    > Rece opadaja. Bo co innego jezdzic szybko i bezpiecznie :)
    > no ale nie tak jak na tym filmiku...

    Ale to właśnie jeżdżący "szybko i bezpiecznie" zabijają na drogach
    (ostatnie x wątków o BMW). A megrims po dzwonie jednak wysiadł
    samodzielnie z auta i nie posłał nikogo pod niebiosa.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 70. Data: 2011-09-29 23:20:21
    Od: news-gazeta <n...@g...pl>

    W dniu 2011-09-29 23:15, Stefan Szczygielski pisze:

    > A dlaczego nie podlega dyskusji? Przecież kierowca tego z przodu nie
    > miał szans podejrzewać, że zostanie strzelony. Zmienił pas ruchu
    > upewniwszy się, że jest on pusty.
    >
    > S.

    Zakladam ze kolega Megrims pisze prawdę że jechał 70km/h :)

    Ale te umiejętności - no nie mogę przeżyć. Nie z takich udawało się
    wychodzić, a portfelowo do wątkotwórcy nie moge po przecinku się nawet
    równać :)

    Pozdrawiam - Darek.