-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: MarKol <m...@d...null>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: z cyklu czyja wina
Date: Sat, 01 Oct 2011 20:50:41 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 37
Message-ID: <j67ndf$ghm$1@news.onet.pl>
References: <j62ba6$v8m$1@usenet.news.interia.pl> <4e85cf79$1@news.home.net.pl>
<j66n3q$ppn$1@news.onet.pl> <4e870219$0$3490$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: host-86-111-116-88.tvk.torun.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1317495023 16950 86.111.116.88 (1 Oct 2011 18:50:23 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 1 Oct 2011 18:50:23 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:6.0.2) Gecko/20110902
Firefox/6.0.2 SeaMonkey/2.3.3
In-Reply-To: <4e870219$0$3490$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2403412
[ ukryj nagłówki ]to wrote:
> begin MarKol
>
>> To chyba jasne jak slonce, ze jesli nie jestes w stanie przewidziec
>> rozwoju wypadkow na drodze (jak bylo tutaj) to nalezy zwolnic a nawet
>> zatrzymac sie.
>
> Pitu, pitu. Jeśli widać, że ktoś zmienia pas ze środkowego na lewy, to
> nikt nie przewidzi, że nagle odbije pod ostrym kątem w prawo. Chyba, że
> jest jasnowidzem.
No wlasnie, ze nie pitu pitu - chyba, ze za normalne uznamy, zatrzymanie
sie badz poruszanie z minimalna predkoscia pojazdu po srodkowym pasie
kiedy wkolo jakos pustawo jest. Juz sama taka sytuacja daje chyba do
myslenia, ze cos jest "nie tak".
A jak jest nie tak to sie zwalnia i bacznie obserwuje a nie cisnie i
probuje jakos objechac.
Moze nie zawsze tak sie da w ten sposob podejsc do sprawy, ale to nie
znaczy, ze nie nalezy probowac.
Zdarza sie, ze niektorzy biora w obrone takich salalomowiczow,
tlumaczac, ze droga szeroka, mozna jechac szybciej, a i miasto to takie
nie miasto. No i pieknie, tyle, ze nawet jesli mozna to jest to zle i
powinno byc tepione. Glownie z takiego powodu, ze jezdzac w taki sposob
slalomowicz sie zatraca i popada w przekonaie, ze kazda sytuacja jest
przewidywalna skoro 500 razy juz sie udalo. No i w tym upatuje wlasnie
glowne zagrozenie. Bo pozniej zdarza sie bardzo prosta sytuacja - jak ta
tutaj i okazuje sie, ze za 501 razem sie nie udalo. A gdby tak choc w
polowie stosowac sie do tego co nakazuja przepisy to do kolizji by nie
doszlo.
Pozostaje miec nadzieje, ze uderzacz ocknie sie i zrozumie, ze na drodze
nie jest sam a scenariuszy rozwoju wypadkow jest znacznie wiecej niz
jest sobie w stanie wyobrazic i przewidziec.
--
mk4
Następne wpisy z tego wątku
- 01.10.11 21:10 Krzysiek Kielczewski
- 01.10.11 23:08 to
- 01.10.11 23:11 jerzu
- 01.10.11 23:26 jerzu
- 01.10.11 23:33 to
- 01.10.11 23:33 jerzu
- 01.10.11 23:43 jerzu
- 01.10.11 23:43 to
- 01.10.11 23:45 to
- 01.10.11 23:47 jerzu
- 02.10.11 01:53 BartekK
- 02.10.11 02:14 kogutek
- 02.10.11 08:58 Pa_blo
- 02.10.11 09:08 Pa_blo
- 02.10.11 09:21 Andrzej Kubiak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=