    From: megrims <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: z cyklu czyja wina
    Date: Thu, 29 Sep 2011 20:14:39 +0200

    > Manewry kolesia jakieś mocno dziwne. Dobrze widzę, że mrugał wpierw
    > lewym kierunkiem?
    > Stawiam na jego winę i poczekam aż sam opowiesz o działaniach Policji.
    > Co z leasingiem? Ztcw szkoda całkowita przy aucie w leasingu to
    > problematyczna sprawa. Chociaż - Tobie się już kończył, oidp.

    Łeb mnie napierdala. To drugie to MB C220 cdi.
    Ma OC w Aviva - się zapłaczą. Leasingu zostało 10 rat.
    A dzisiaj mam urodzinki. Sprawce ukarali mandatem, jego
    wina bez dyskusji. Policja film zobaczyła to im kopary opadły.
    Lekki szok pomału przechodzi.

    ps. Miło było poznać Cavallino. Okazało się, że kiedyś
    razem pracowaliśmy.