  • Data: 2011-09-29 20:22:20
    Temat: Re: z cyklu czyja wina
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-29 20:14, megrims pisze:

    > Łeb mnie napierdala. To drugie to MB C220 cdi.
    > Ma OC w Aviva - się zapłaczą. Leasingu zostało 10 rat.
    > A dzisiaj mam urodzinki. Sprawce ukarali mandatem, jego
    > wina bez dyskusji. Policja film zobaczyła to im kopary opadły.
    > Lekki szok pomału przechodzi.

    To w sumie wyszło jeszcze pozytywnie. Kurcze a na pierwszy rzut oka
    wygląda jak BMW 5 E60.
    Połóż się do szpitala mów że masz zawroty, bóle głowy (wstrząśnienie
    pnia mózgu) tego w sumie nie da się stwierdzić czy faktycznie czy
    symulujesz a kolejne "kilka groszy" się uzyska.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis