  • 11. Data: 2014-12-14 11:00:01
    Temat: Re: z cyklu co kupic... TSI jest OK?
    Od: "Krzychu" <v...@w...pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Umowa jest taka że jak żona mi pozwala to mogę.
    > Warunek musi być w aucie.

    Teraz niby pozwala a później się wyprze i będziesz płacił. Uważaj na to
    proszę!

  • 12. Data: 2014-12-14 11:28:39
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 10 Dec 2014 22:30:35 +0100, Lewis napisał(a):

    > Przepraszam 160kkm to wg Ciebie długo?
    > Kurwa kiedyś jak silnik nie zrobił 500kkm uważany był za złom...

    A ilu znasz ludzi którzy kupili samochód w salonie i zrobili nim te
    500.000km? Jaką stanowili część wszystkich tych którzy kupili samochody w
    salonie?

    Bo wiesz... z tego że szósty właściciel cieszy się bezawaryjnością to ani
    koncern, ani pierwszy właściciel (który jest jedynym prawdziwym klientem
    koncernu) nie mieli żadnego zysku, bo pierwszy właściciel pozbywał się i
    tak auta nim to przejechało 150-200tys.

    A po prostu pierwsi właściciele poszli po rozum do głowy i wymagają dziś
    samochodów które będą oszczędne, o dobrych osiągach, a to że rozpadnie się
    to trzeciemu, a nie szóstemu właścicielowi, to im wisi :)

    Bo dziś też się da bez problemu produkować silniki 2.4, o mocy 70KM,
    zużywające 10l/100km, które przejadą milion kilometrów.
    Ja wiem że to byłby przebój wśród szóstych właścicieli, ale na taki silnik
    nie znaleźliby się pierwsi ;)

  • 13. Data: 2014-12-14 12:54:33
    Od: "Krzychu" <v...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    net...

> [...]
    > koncern, ani pierwszy właściciel (który jest jedynym prawdziwym klientem
    > koncernu) nie mieli żadnego zysku, bo pierwszy właściciel pozbywał się i

    dokładnie tak

    > A po prostu pierwsi właściciele poszli po rozum do głowy i wymagają dziś
    > samochodów które będą oszczędne, o dobrych osiągach, a to że rozpadnie się
    > to trzeciemu, a nie szóstemu właścicielowi, to im wisi :)

    Tylko że czytając testy, fora itp. nie sposób odnieść wrażenia, że TSI pali
    mało tylko na papierze.
    W takiej Octavii czy Golfie kombi spalanie w granicach 8-10 litrów nie
    stanowi problemu, czyli podobnie jak wolnossąca konkurencja.
    To gdzie tu przewaga TSI, skoro do tego ryzyko awarii wzrasta?
    Podsumowując, warto pchać się w TSI? Głównie zależy mi na trwałości,
    spalanie pomijam bo będzie na podobnym poziomie co w wolnossących.
    Bardzo podoba mi się, że w takim Golfie czy Oktavii mogę praktycznie
    dopasować każdy element wyposażenia. Tzn. wybrać z kilku wzorów tapicerek,
    felg, dodatków wyposażenia i taki samochód w tej konfiguracji przyjedzie do
    mnie z fabryki.

  • 14. Data: 2014-12-14 14:53:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-12-14 11:28, Użytkownik Tomasz Pyra napisał:

> [...]
    > koncern, ani pierwszy właściciel (który jest jedynym prawdziwym klientem
    > koncernu) nie mieli żadnego zysku, bo pierwszy właściciel pozbywał się i

    Mieli i to poważny, tylko marketoidzi wmawiają idiotom że jest
    inaczej.

    > A po prostu pierwsi właściciele poszli po rozum do głowy i wymagają dziś
    > samochodów które będą oszczędne, o dobrych osiągach, a to że rozpadnie się
    > to trzeciemu, a nie szóstemu właścicielowi, to im wisi :)

    Nie poszli. Dowodem na to znajomy posiadacz pięciodrzwiowego
    wolkswagena z silniczkiem 900cm zdziwiony że nikt tego nie
    chce pd niego odkupić. A taki fajny, niemiecki, nie bity
    i przebieg ma naprawdę niewielki. :-)

    I to się zgadza.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2014-12-14 16:22:58
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-14 11:28, Tomasz Pyra pisze:

    > A ilu znasz ludzi którzy kupili samochód w salonie i zrobili nim te
    > 500.000km? Jaką stanowili część wszystkich tych którzy kupili samochody w
    > salonie?

    Mam znajomych, którzy w 3lata potrafią trzasnąć 400+ no i te 150kkm to
    jakieś takie bladzieńkie... Co roku kupować nowy samochód?

    Lewis
    https://www.facebook.com/turbolaabpl

  • 16. Data: 2014-12-14 22:51:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 14 Dec 2014 16:22:58 +0100, Lewis napisał(a):

    > Mam znajomych, którzy w 3lata potrafią trzasnąć 400+ no i te 150kkm to
    > jakieś takie bladzieńkie... Co roku kupować nowy samochód?

    Przy takim przebiegu ... chyba tak.

    A co oni robia, bo wychodzi ze kierowcy testowi, nic tylko jezdza :-)

    J.

  • 17. Data: 2014-12-14 23:15:50
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-14 22:51, J.F. pisze:

    > Przy takim przebiegu ... chyba tak.
    >
    > A co oni robia, bo wychodzi ze kierowcy testowi, nic tylko jezdza :-)
    >
    > J.

    Mają różne firmy i zazwyczaj przedstawiciele handlowi tłuką spore
    przebiegi :)

  • 18. Data: 2014-12-16 22:18:45
    Od: eracer <e...@i...pl>

    > To gdzie tu przewaga TSI, skoro do tego ryzyko awarii wzrasta?
    > Podsumowując, warto pchać się w TSI? Głównie zależy mi na trwałości,
    > spalanie pomijam bo będzie na podobnym poziomie co w wolnossących.

    polecam jazdę próbną samochodem z silnikiem TSI oraz wolnossącym,
    ostatnio miałem okazję porównać 1.8 TSI 120 KM oraz 1.8 wolnossący 147 KM.
    Jazda była zdecydowanie przyjemniejsza w TSI. Samochód praktycznie od 1500 obr/min
    zaczyna się zbierać. W porównaniu do wolnossącego gdzie trzeba było kręcić powyżej
    3000 obr/min. Co z tego, że ma 147 KM jeśli to jest przy 6400 obr/min. Moment maks.
    180 Nm przy 4400. Wniosek to zupełnie nie jedzie.
    Jeśli bierzemy dynamikę i płynność jazdy, TSI ma ogromną przewagę nad wolnossącym.

  • 19. Data: 2014-12-19 09:30:13
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Moje 1,4 w seacie z przed 10 lat pali 8/100 ale ja na A4 max 120 km/h
    Zony 1,4 TSI w skodzie pali mniej niż 8/100 żony auto na A4 max 140 km/h
    Przy czym na A4 robimy maks 300 km/msc
    75% po mieście gdzie predkości są porównywalne