  • Data: 2012-04-06 13:13:21
    Temat: Re: z ciekowości - po ile "oszczedności"
    Od: ojciec <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-05 15:39, v...@i...pl pisze:
    > Jaka szef ma z tego oszczednosc, ze pojedziesz wolniej, dluzej, wiec
    > zrobisz mniej kilometrow dla niego, a "zaoszczedzone" paliwo opylisz na
    > boku? Ekologia? A to co sprzedasz jak zostanie spalone przez pasera to
    > nie zatruje?
    >
    > *Pytania retoryczne, nic ad-persona.

    Wiem ok;)Więc napisze jak mi się to wydaje.
    Więc delikatniej traktowany ciągnik przejedzie więcej km bez awarii
    (mniej postojów, mniejsze koszta eksploatacji, dłuższa żywotność)
    Ekstremalny przykład żeby zakuło w oczy to silnik używany na co dzień w
    osobówce i mocno eksploatowany silnik na rajdzie, wytrzyma jeden rajd na
    ekstremalu tak?

    Co do ekologi.Jak Tracker spali 800 litra a passer spali 50 litra to
    mamy razem 850 litra spalone razem. Kiedy Tracker nieco zwolni, spali
    750 litra a paser kupi 50 litra "oszczędności" więc mamy 800 litra
    razem, środowisko jest zdrowsze o transmisje śmiecia z 50 dodatkowych
    litrów;)