  • Data: 2012-04-10 00:45:15
    Temat: Re: z ciekowości - po ile "oszczedności"
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-07 12:41, Cavallino pisze:

    > Aaaa, czyli chodzi Ci nie o każdą pracę, tylko o jakieś konkretne
    > stanowiska wymagające konkretnego stroju roboczego?
    > No jakoś o tym wcześniej nie napisałeś....

    Przykladem stroju roboczego nie precyzujac konkretnego stanowiska
    posluzyl sie Jakub, ja rozwinalem watek "wlasnosciowy" tego stroju.

    > A to zmienia zasadniczo sens Twojej wypowiedzi.

    Ale od samego poczatku nikt nic nie pisal o stanowisku, a wprost o
    odziezy roboczej jako takiej (w domysle - skoro pracodawca zapewnia - to
    jest wymagana), wiec nie wiem, skad sobie dospiewales jakies konkretne
    stanowiska.

    > BTW: Jakie stanowiska obligują pracodawcę do zapewnienia stroju
    > roboczego i jego wymiany w ściśle określonym czasie?

    Juz sam sobie odpowiedziales. Ja pracowalem przy obsludze maszyn na
    stanowisku, gdzie nie dalo sie nie pobrudzic.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)