  • 31. Data: 2014-02-14 22:25:09
    Temat: Re: yeti idzie
    Od: K <...@...c>

    W dniu 13-02-2014 13:53, Biggie pisze:
    > Użytkownik "megrimsES" napisał w wiadomości grup
    >
    > A to dziwne, że u Lellka dostałeś rabat :-)
    > Kiedy w Opolu w należącym do Lellka salonie Audi/VW/SKoda zapytałem o
    > rabat na Tourana to uprzejmy sprzedawca (chyba to był nawet kierownik)
    > zapytał mnie: "A czy Pan przyszedł kupić samochód czy rabat?".
    >

    > pzdr
    >
    > Biggie

    zacznijmy od tego ze rabat jest stolica maroka ;]

  • 32. Data: 2014-02-14 22:30:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tá´? ...

    > Prawie wszystko, co zostanie ujęte w jednym zdaniu jest uproszczeniem.
    > Co dokładnie masz na myśli?

    To co napisałes powyzej.
    Ujecie całego marketingu w jedno zdanie.

  • 33. Data: 2014-02-14 22:51:10
    Od: Voytek <m...@p...pl>

    > Racja, silniki VW to najlepsze co moglo spotkac dzisiejsza motoryzacje.

    Mam w firmie Superba, 4x4 170km, przejechał z jednym właścicielem 230
    tys. km, padł egr po 215 tys. Poza tym serwis wg książki bez żadnych
    poważnych napraw/wymian. Używany 50/50 miasto/szybka trasa. I nadal
    jeździ. Cud?
    --
    voytek

  • 34. Data: 2014-02-14 23:30:31
    Od: tá´Ź

    Budzik wrote:

    > To co napisałes powyzej.
    > Ujecie całego marketingu w jedno zdanie.

    Nie ująłem całego marketingu, tylko wyjaśniłem z grubsza, jaki sens mają
    rabaty.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 35. Data: 2014-02-15 00:44:04
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-02-14 22:51, Voytek pisze:

> [...]
    > tys. km, padł egr po 215 tys. Poza tym serwis wg książki bez żadnych
    > poważnych napraw/wymian. Używany 50/50 miasto/szybka trasa. I nadal
    cud

  • 36. Data: 2014-02-15 06:51:06
    Od: Voytek <m...@p...pl>

    W dniu 2014-02-15 00:44, megrimsES pisze:

    > cud

    Przekonałeś mnie :-)

    --
    voytek

  • 37. Data: 2014-02-15 06:53:19
    Od: Voytek <m...@p...pl>

    W dniu 2014-02-15 00:44, megrimsES pisze:

    > cud

    Przekonałeś mnie :-)

    --
    voytek

  • 38. Data: 2014-02-15 09:05:21
    Od: dddddddd <f...@e...com>

> [...]
    > tys. km, padł egr po 215 tys. Poza tym serwis wg książki bez żadnych
    > poważnych napraw/wymian. Używany 50/50 miasto/szybka trasa. I nadal

    bo co to jest 230kkm? napisz co będzie jak będzie miał tyle przebiegu co
    inne auta - czyli 500kkm cofnięte na 180 :)

    A co do głównego wątku - ja za 3-letnią skodę z 2.0TDI dałem <50% ceny
    nowego, a przebieg miała podobny (tylko 'jedynka' dodatkowo przed
    przebiegiem :). Chociaż tu w zasadzie auto 2-letnie, ale cena i tak
    wydaje się dość wysoka

    Łukasz

  • 39. Data: 2014-02-15 09:33:20
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-02-14 22:30, Budzik pisze:

    > To co napisałes powyzej.
    > Ujecie całego marketingu w jedno zdanie.

    To ja spróbuję ująć to inaczej:
    Marketing, to jest tak kogoś wydymać od tyłu bez wazeliny, żeby on
    wszystkim wokół opowiadał jak to mu dobrze i żeby przyszedł po "jeszcze".

    Do nabywców (i sprzedawców) samochodów pasuje jak ulał!

    :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 40. Data: 2014-02-15 19:11:11
    Od: Voytek <m...@p...pl>

    W dniu 2014-02-15 09:05, dddddddd pisze:

    > bo co to jest 230kkm? napisz co będzie jak będzie miał tyle przebiegu co
    > inne auta - czyli 500kkm cofnięte na 180 :)

    Racja, 230 tkm to nic. Ale megrims narzekał z tego co pamietam mocno na
    skodę, a przebieg miał jednak zdecydowanie mniejszy.

    --
    voytek