  • Data: 2010-07-04 20:42:30
    Temat: Re: xmega - czym to programować na dzisiaj
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-04 22:31 Jacek Radzikowski napisał(a):

> [...]

    _Mkii/USBTiny_Mkii_index.php

    > Ty chcesz to kupić czy sam zrobić Jeśli rozważasz zakup, to IMHO o wiele
    > bardziej opłaca się AVR Dragon. Kosztuje troszkę więcej niż samoróbki, a
    > obsługuje wszelkie możliwe protokoły programowania i debugowania,
    > włądcznie z dW i programowaniem wysokonapięciowym.

    Ja już mam ten USB Tiny mkII, kupiony przed wakacjami. Mam i nie oddam.
    :) Nic sam nie musiałem klecić, w końcu te $30 za gotowca kosztuje mniej
    niż x godzin pracy, nie? Czy Dragon obsługuje programowanie ATtiny10 w
    systemie? Ten programator tak.

    > Mam w szufladzie dwa usbasp,które kosztowały mnie mniej-więcej tyle co
    > Dragon.

    O ile pamiętam usbasp jest super ślamazarny, ten programator robi
    sprzętowo USB (ma AT90USB162) i programuje AVRki naprawdę sprawnie.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/