  • Data: 2010-07-04 20:55:58
    Temat: Re: xmega - czym to programować na dzisiaj
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 07/04/2010 04:42 PM, Adam Dybkowski wrote:

    > Ja już mam ten USB Tiny mkII, kupiony przed wakacjami. Mam i nie oddam.
    > :) Nic sam nie musiałem klecić, w końcu te $30 za gotowca kosztuje mniej
    > niż x godzin pracy, nie? Czy Dragon obsługuje programowanie ATtiny10 w
    > systemie? Ten programator tak.

    Z release Notes do AVRStudio:
    AVR Dragon support for all AVR 8-bit devices including XMEGA.
    Programming and debugging within AVR Studio and command line software
    support for ELF production file format.
    Simulator 2 models for: ATxmega32A4, ATxmega16A4, ATxmega32D4,
    ATxmega16D4, ATtiny10(New revision), ATtiny9, ATtiny5, ATtiny4,
    ATmega32HVB, ATmega16HVB
    ATmega64HVE, ATtiny20, ATtiny2313A, ATtiny4313, ATmega169PA

    Tiny10 jest na liście.

    Więc za $20 więcej miałbyś kombajn programujący wszelkie 8-bitowce
    atmela i dużą część większych. Sam Dragona kupiłem właśnie dlatego, że
    usbasp przestał mi wystarczać, a nie chciałem kupować nastu kolejnych
    "tanich" programatorków.

    j.