  • 41. Data: 2011-06-05 15:59:07
    Temat: Re: xantia vs xsara
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 05 Jun 2011 15:56:40 +0200, McRella napisał(a):

    > czyli ludzie mylą koło pasowe z zamachowym, myląca jest ta "dwumasa".

    Niekoniecznie - obydwa koła są dwumasowe.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 42. Data: 2011-06-05 16:02:50
    Od: McRella <y...@o...pl>

    W dniu 2011-06-05 15:59, Waldek Godel pisze:

    > Niekoniecznie - obydwa koła są dwumasowe.

    tak, ale "dwumasa" kojarzy się od razu z kołem zamachowym, mało kto jak
    widać wie o tym drugim

  • 43. Data: 2011-06-05 16:04:34
    Od: McRella <y...@o...pl>

    W dniu 2011-06-05 16:02, McRella pisze:

    > tak, ale "dwumasa" kojarzy się od razu z kołem zamachowym, mało kto jak
    > widać wie o tym drugim
    aha, gdzie znajduje się tabliczka z wybitym nr VIN?

  • 44. Data: 2011-06-05 16:05:55
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 05 Jun 2011 16:02:50 +0200, McRella napisał(a):

    > tak, ale "dwumasa" kojarzy się od razu z kołem zamachowym, mało kto jak
    > widać wie o tym drugim

    A to już nie moja wina co się komu z czym kojarzy. Niektórym z pewnością
    będzie się kojarzyła z dupą - to też nie jest moja wina.

  • 45. Data: 2011-06-05 16:06:37
    Od: McRella <y...@o...pl>

    W dniu 2011-06-05 16:05, Waldek Godel pisze:

    > A to już nie moja wina co się komu z czym kojarzy. Niektórym z pewnością
    > będzie się kojarzyła z dupą - to też nie jest moja wina.

    :)

  • 46. Data: 2011-06-05 16:08:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 05 Jun 2011 16:04:34 +0200, McRella napisał(a):

    > aha, gdzie znajduje się tabliczka z wybitym nr VIN?

    OIDP to na którymś nadkolu pod maską poiwnna być tabliczka znamionowa,
    powinien też już być na podszybiu, widoczny przez szybę.
    Jest też nabity na krawędzi blachy przy siłowniku maski, pole numerowe
    widać na fotce:
    http://photos02.otomoto.pl/photos/original/C19/15/86
    /C19158625_8.jpg

  • 47. Data: 2011-06-05 16:11:46
    Od: McRella <y...@o...pl>

    W dniu 2011-06-05 16:08, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > powinien też już być na podszybiu, widoczny przez szybę.
    > Jest też nabity na krawędzi blachy przy siłowniku maski, pole numerowe

    dzięki za pomoc:)

  • 48. Data: 2011-06-05 16:37:58
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-06-05 15:35, Waldek Godel pisze:

    > Przy czym inteligentnemu użytkownikowi wystarczą w zupełności rękawice.

    A szczesciarzom takim jak ja sie opony nie przebijaja, i tym sposobem
    nie potrzebne ani rekawice ani fartuch ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 49. Data: 2011-06-05 16:41:49
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 05 Jun 2011 16:37:58 +0200, venioo wrote:

    >A szczesciarzom takim jak ja sie opony nie przebijaja, i tym sposobem
    >nie potrzebne ani rekawice ani fartuch ;)

    A potem sie brudzi jak swinia - bo to ani umiejetnosci, ani fartucha
    :-P

    J.

  • 50. Data: 2011-06-05 21:10:29
    Od: "A.K." <a...@n...secretkey.eu>

    Dnia Sat, 4 Jun 2011 22:48:42 +0200, Michał napisał(a):

    > uważaj na samochody z hydroactiv a
    > zwłaszca wersję activa.

    Domyślam się że nie jechałeś nigdy Activą. :)

    A.K. - Ruda Śląska
    Citroen Xantia '93 ; Toyota Corolla '96