-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Waldek Godel <n...@o...info>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: xantia vs xsara
Date: Mon, 6 Jun 2011 09:16:32 +0100
Organization: telefon.pl
Lines: 17
Message-ID: <1...@l...institute.com>
References: <isdsta$23d$1@mx1.internetia.pl> <isecuu$p8q$1@inews.gazeta.pl>
<thx25ga1b6su$.dlg@lepper.institute.com> <isfaf5$rph$1@inews.gazeta.pl>
<y...@l...institute.com> <1...@o...pl>
NNTP-Posting-Host: cpc8-enfi15-2-0-cust222.hari.cable.virginmedia.com
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1307348191 14617 77.101.174.223 (6 Jun 2011 08:16:31 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Jun 2011 08:16:31 +0000 (UTC)
X-Original-Approved: Mis Uszatek
X-User: ajachcealojz
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
X-Approved-Notice: Approved header has been removed
X-No-Archive: yes
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2373824
[ ukryj nagłówki ]Dnia Mon, 6 Jun 2011 09:37:28 +0200, Javelin napisał(a):
> Oczywiście że zmienił. Wersja mkII jest dłuższa.
> http://www.klub.citroen.triger.com.pl/modules/articl
es/article.php?id=195
4660 vs. 4712 co daje 5.2 cm, czyli po niecałe 3 cm z każdej strony - to są
dokładnie te wypasione zderzaki, których nie było aż takich wielkich w
poprzedniej wersji, głównie zresztą z przodu. Blachy są identyczne.
Jak sobie sprawdzisz katalog Citroena, to zauważysz, że zarówno tylne
nadkole, które w breaku jest całym bokiem od dołu aż po dach oraz półka
bagażnika mają identyczne numery katalogowe dla jedynki i dwójki.
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.06.11 10:25 Javelin
- 06.06.11 10:27 Javelin
- 06.06.11 11:15 AL
- 06.06.11 11:21 Javelin
- 06.06.11 15:40 Waldek Godel
- 06.06.11 15:40 Waldek Godel
- 06.06.11 15:42 Waldek Godel
- 06.06.11 15:51 CeSaR
- 06.06.11 22:31 BrunoJ
- 08.06.11 00:45 Michał
- 08.06.11 00:50 Michał
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=