  • Data: 2020-11-06 13:42:45
    Temat: Re: wzorzec napięcia może być poczebny...
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-11-06 o 13:10, J.F. pisze:
    > Kto wie - moze oni robia po prostu "rezystory" z szerokim rozrzutem, a
    > potem mierza i kwalifikuja - wtedy mozliwy ten rozklad rownomierny z
    > doliną.

    Jak mierzyłem mostkiem kondensatory 5% (chciałem do eksperymentów użyć
    możliwie bliski wartości nominalnej) to wydaje mi się, że tych akurat w
    środku zakresu było najmniej. Ale nie robiłem sobie żadnych wykresów
    więc to może być bardzo subiektywne odczucie, plus próba typu 20szt nie
    jest wystarczająca do wyciągania daleko idących wniosków.
    P.G.