  • Data: 2020-11-06 15:29:39
    Temat: Re: wzorzec napięcia może być poczebny...
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 06/11/2020 14:56, J.F. wrote:
    > Pasowaloby do teorii ... tylko ze 10% na rezystor to dosc sporo.
    > Ale moze to moje stare przyzwyczajenia, ze rezystor to powinien miec 5%,
    > a odselekcjonowac mogli 1%, moze 2%..
    > Jeszcze mozna by zwalic na starzenie, ale tak w obie strony ?

    W obie. Taki prawie gauss z dziurą, tych bliżej 10% było wiecej niż tych
    bliżej 20%.

    > Albo .. to nie 20% tylko 20 promili, 2.0%

    Kupowałem 20%, dostałem 20%. Co prawda ktoś się mógł pomylic, ale raczej
    wydaje mi się że produkacja 1% to już nie jest rocket science i może
    tylko klientom paski przemalowują, wedle życzenia, a i tak jadą 1% bo
    nawet nie ma jak produkować gorszych.