  • 41. Data: 2009-12-11 20:18:03
    Temat: Re: wzorcowe ogłoszenie sprzedaży motocykla :)
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    (pj) pisze:

    > no widzisz: tyle pieprzenia... :-P żeby pojazd byl zdatny do uzytku...

    Do uzytku ? One sa zdatne do uzytku i bez przerobek. Przerobki sa dla
    Pana Diagnosty jesli jest mocno upierdliwy. Ale to akurat rownie dobrze
    moze sie zdazyc motocyklowi z Europy - glosny wydech, obciety blotnik i
    pare innych gadzetow.

    > p.s. a czerwone kierunki?

    Bywaja ale nie za czesto. Wymiana szkielek kierunkow za kilkanascie pln
    wystarcza.

    > a tabliczki znamionowe?

    A co z nimi nie tak ? Na amerykanskich jest wiecej danych niz na
    europejskich.

    > w tym wątku nie, ale wyguglałem:
    >
    > http://www.transfer.edu.pl/userfiles/Porozumienie%20
    nicejskie%281%29.pdf

    > no i co z ta Nicea?

    A moze to nie byla Nicea ? Poguglaj se. W kazdym razie niemiecki
    polucjant musi honorowac waznosc twojego polskiego badania technicznego
    i nie moze sie dopierdolic. No chyba ze Ci druty z opony wystaja albo
    zgubiles wydech.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 42. Data: 2009-12-11 20:21:13
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Monster pisze:

    > Nie?No paczpan,a włoskie Harleje??
    >
    > http://www.mototype.com/pics/5304/full/aermacchi-250
    -ala-verde-1970.jpg

    Ja pisalem ze nie ma a nie ze nie bylo. Zreszta wszystk ozalezy do
    definicji Harleya. Czy to co ma nazwe czy to co ma specyficzna
    konstrukcje. Bo Nazwe to miewalo na przestrzeni dziejow wiele
    wynalazkow. Np. wojskowe Armstrongi czy wlasnie Aermacchi.

  • 43. Data: 2009-12-11 21:34:29
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Kuczu pisze:
    > (pj) pisze:
    [..]

    > Bywaja ale nie za czesto. Wymiana szkielek kierunkow za kilkanascie pln
    > wystarcza.

    a skad se wziac te szkielka? w biedronce sprzedaja?

    [..]

    > A moze to nie byla Nicea ? Poguglaj se.

    Sam se poguglaj i obwieszczaj napreclu. Albo jestes guru, albo dolu...

    --
    pozdr
    pj

  • 44. Data: 2009-12-11 21:44:36
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    (pj) pisze:

    > a skad se wziac te szkielka?

    Ze szkielkowni

    > w biedronce sprzedaja?

    Do Hayabusy pewnie tak

    > Sam se poguglaj i obwieszczaj napreclu.

    Guglalem niedawno. Se poszukaj, ja nie mam czasu.

    > Albo jestes guru, albo dolu...

    trolu

  • 45. Data: 2009-12-11 21:54:25
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    (pj) pisze:

    > Sam se poguglaj i obwieszczaj napreclu.

    No niech Ci bedzie. Jeblo mi sie Nicea i Wieden. Tu masz:

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Konwencja_wiedeńska_o_r
    uchu_drogowym

    losiu...

  • 46. Data: 2009-12-11 22:47:37
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > ustalilismy juz ze:
    > wskazania licznika i drogomierza

    Ale co z tym drogomierzem, bo jakoś nie jestem przekonany, że nie może być w
    milach. Zwłaszcza, że mam od razu tabelę do przeliczania mil na kilometry
    (tabelą jest prędkościomierz wyskalowany w obu jednostkach pozwalający bez
    problemu rzutem oka odczytać przeliczony wynik).

  • 47. Data: 2009-12-12 09:39:01
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Kuczu pisze:
    > losiu...

    juz dobrze, wystarczy... fachowcu...

    ([cyt.muz.] "przez caly kraj idziemy dwaj, czy slonce, czy deszcz jest,
    czy slota...")

    --
    pozdr
    pj

  • 48. Data: 2009-12-13 10:59:24
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał:
    > W wiekszosci moto z wyswietlaczem wystarczy popstrykac. Wskazania
    > predkosciomierza da sie zmienic w 90% przypadkow. Drogomierz to inna baja
    > ale nie jest okreslona przepisami wiec nie musi dac sie przestawic.

    No wlasnie. Tylko ze denerwuje, nie umiem szybko przebiegu przeliczac na km,
    musze sie dwa razy zastanawiac kiedy przeglad zaplanowac a licznik przebiegu
    dzinnego to se moge wsadzic;)

    > Nie ma Harlei nieamerykanskich. A ze rdzewieja to ich prawo. Prawo natury.

    Rozumiem ze nie czytales watku o rdzy na nowej wirowce i kitach sprzedawcy
    ze to przez to ze po jezdzie nie umyl moto?!;))

    > Mozesz wyslac. Adresa chcesz ?

    Nie ma sprawy, tak jak pisalem. Zaraz po tym jak mi powiesz jak licznik
    przeklikac na km!;)
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 49. Data: 2009-12-13 23:10:56
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Sybi" napisał w wiadomości

    > No wlasnie. Tylko ze denerwuje, nie umiem szybko przebiegu
    > przeliczac na km,
    > musze sie dwa razy zastanawiac kiedy przeglad zaplanowac a licznik
    > przebiegu dzinnego to se moge wsadzic;)

    Chyba przesadzasz z trudnością obliczania.
    Mnożysz łatwo przez półtora a potem dodajesz jedną dziesiątą.
    Bo to dokładnie 1,61km jest. Czyli z 40 mil masz 64km.

    --
    Jasio
    vx etz