  • 1. Data: 2009-12-09 15:31:31
    Temat: porysowane lagi
    Od: "wererider" <w...@g...com>

    Witam!
    Cieknie mi jedna laga w CB 500, w serwisie stwierdzili, że jest porysowana i
    wymiana uszczelek nic nie da. Można to jakoś regenerować? W sumie mam
    dojście do pełnego warsztatu, ale musiał bym wiedzieć co konkretnie się
    robi...
    Pozdrawiam
    were

  • 2. Data: 2009-12-09 19:10:11
    Temat: Re: porysowane lagi
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "wererider" <w...@g...com> napisał

    > Można to jakoś regenerować? W sumie mam dojście do pełnego warsztatu,

    Najtaniej pewnie wyjdzie jak wymienisz.
    Są firmy, gdzie można dorobić lagi.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 3. Data: 2009-12-09 20:03:07
    Od: "wererider" <w...@g...com>

    Użytkownik "Hinek" <h...@a...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > Najtaniej pewnie wyjdzie jak wymienisz.
    > Są firmy, gdzie można dorobić lagi.

    Dzięki!
    Jakieś pomysły na wybrzeżu?

    Pozdrawiam
    Were

  • 4. Data: 2009-12-09 20:14:13
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik "wererider" <w...@g...com> napisał

    > Użytkownik "Hinek" napisał

    > Jakieś pomysły na wybrzeżu?

    Na 'poludniowym wybrzezu' moze byc ? ;-)
    Firma sprawdzona:
    http://www.tecrol.bielsko.pl/

    --
    Zapek
    xr600r

  • 5. Data: 2009-12-09 20:25:29
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    wererider pisze:
> [...]
    > porysowana i wymiana uszczelek nic nie da. Można to jakoś regenerować? W
    > sumie mam dojście do pełnego warsztatu, ale musiał bym wiedzieć co

    Teoretycznie mozesz przeszlifowac (zabielic) na szlifierce klowej i
    oddac fachowcom by polozyli nowy chrom techniczny. Operacja trudna (rura
    musi byc do szlifowania idealnie prosta a malo ktora uzywana taka jest)
    i malo oplacalna.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!