  • 1. Data: 2009-12-10 09:10:54
    Temat: wzorcowe ogłoszenie sprzedaży motocykla :)
    Od: "jacek" <t...@o...pl>

    http://www.allegro.pl/item833340952_suzuki_marauder_
    vz_1600_nie_z_usa_europejski.html

    posiadacze motocykli zza oceanu łączcie się w bólu :p

  • 2. Data: 2009-12-10 12:28:02
    Temat: Re: wzorcowe og?oszenie sprzeda?y motocykla :)
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2009-12-10, Tytus z fabryki <v...@o...pl> wrote:

    > Teoretycznie ma racje...

    To licznik tez musi byc w km zeby stacja przepuscila pojazd?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2009-12-10 12:38:40
    Temat: Re: wzorcowe ogłoszenie sprzedaży motocykla :)
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    *** "jacek"

  • 4. Data: 2009-12-10 13:10:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2009-12-10, Tytus z fabryki <v...@o...pl> wrote:

    > SI - Jednostki miar i wag.

    A druga mniejsza podzialka w km sie liczy?

    Z drugiej strony czasami jest to jeden z czynnikow lagodzacych
    wielkosc bonusu punktowego i czeku od panow niebieskich.
    Jednego razu zapytali czy mam w kilometrach to powiedzialem,
    ze w milach a kilometrowa podzialka jest slabo widoczna...
    Zaoszczedzone 100/3.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2009-12-10 13:16:30
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Tytus z fabryki" <v...@o...pl> wrote in message
    > Siemka
    >
    > *** "jacek"
    > posiadacze motocykli zza oceanu łączcie się w bólu :p
    >
    > Teoretycznie ma racje...

    Zrozumiales cos z tego belkotu? Ciekawym zabiegiem jest 'przepuszczenie'
    tego tekstu przez IVONA Reader...

    weFAQ&v=qvj

  • 6. Data: 2009-12-10 13:18:10
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2009-12-10, Tytus z fabryki <v...@o...pl> wrote:

    > A drogomierz???

    Mile...
    > ***Jednego razu zapytali czy mam w kilometrach to powiedzialem, ze w milach
    > a kilometrowa podzialka jest slabo widoczna... Zaoszczedzone 100/3.
    >
    > Uwazac trza - nastepna raza moga DR zabrac :)

    Nastepnym razem nie da sie zlapac ale juz wie gdzie zrobi przeglad ;-)))

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2009-12-10 13:21:49
    Temat: Re: wzorcowe ogÂłoszenie sprzedaÂży motocykla :)
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    *** "AZ"

  • 8. Data: 2009-12-10 13:24:42
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    ***"Kefir"
    Zrozumiales cos z tego belkotu?

    Ja z takim sposobem wyrazania swoich racji ma na codzien do czynienia.

    ***Ciekawym zabiegiem jest 'przepuszczenie'
    tego tekstu przez IVONA Reader...

    Az tak perwersyjny to nie jestem :)

    T.

  • 9. Data: 2009-12-10 13:31:46
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    jacek pisze:

    > posiadacze motocykli zza oceanu łączcie się w bólu :p

    abstrahując od niezrozumiałego stylu / bełkotu - argumentacja do mnie
    trafia. Mimo, że tańsze itp. - NIE KUPIŁBYM auta / moto na rynek USA.
    Mile, kierunki, oświetlenie, no i ... gust amerykański zdecydowanie
    rózni sie od europejskiego. Tzn. niemieckiego.

    Tak mam, i co mi zrobisz..? ;-)

    --
    pozdr
    pj