  • 1. Data: 2009-12-09 19:53:02
    Temat: Preclowy Sylwek 2OO
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Kto bywal z Precli ten wie.

    Jest powazna szansa na kontynuowanie tradycji.
    Kto da rade to w czwartek w 2OO warto sie spotkac po 20 i podjac
    ostateczna decyzje :)
    Malo casu kruca...

    cpt. Nemo

  • 2. Data: 2009-12-09 20:46:15
    Temat: Re: Preclowy Sylwek 2OO
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 09 Dec 2009 20:53:02 +0100, osobnik zwany cpt. Nemo
    wystukał:

    > Kto bywal z Precli ten wie.
    >
    > Jest powazna szansa na kontynuowanie tradycji. Kto da rade to w czwartek

    ten czwartek?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2009-12-10 07:45:15
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

    Wogole to w 2oo i tak bedzie Sylwester, wpisowe 60zl, kase zbiera
    Salami.
    Jesli maja byc jakies dodatkowe ustalenia to moge dzis podjechac.

    __
    Lukasz B
    (jeszcze) NT650V, WAW

  • 4. Data: 2009-12-10 08:34:20
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    cpt. Nemo wrote:
> [...]
    > Jest powazna szansa na kontynuowanie tradycji.
    > Kto da rade to w czwartek w 2OO warto sie spotkac po 20 i podjac

    A kiedy ten sylwester?

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 5. Data: 2009-12-10 08:39:46
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Marcin Gardeła pisze:

    > A kiedy ten sylwester?

    W tym roku wypada niedlugo po Swietach.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 6. Data: 2009-12-10 08:47:53
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Kuczu wrote:
    > W tym roku wypada niedlugo po Swietach.

    Damn!

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 7. Data: 2009-12-10 09:19:46
    Od: "zby_hon" <z...@o...pl>

    Siema

    Użytkownik "cpt. Nemo" wrote:

> [...]
    > Jest powazna szansa na kontynuowanie tradycji.
    > Kto da rade to w czwartek w 2OO warto sie spotkac po 20 i podjac

    No jak widać po tym co pisze L.Baranski ciut niżej, to tradycyjny (w moim i
    Twoim rozumieniu tradycyjny) sylwester nie wypali.
    Już jest wszystko ustalone a Ty Lechu chcesz podejmować jakieś decyzje. :))

    Ja tam siedzę w sylwestra z moją świeżo urodzoną Córcią w domu, więc tak
    tylko sie wtrąciłem. :))

    ---
    Pozdrawiam
    Zbyszek
    B12

  • 8. Data: 2009-12-10 09:44:12
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zby_hon" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Twoim rozumieniu tradycyjny) sylwester nie wypali.
    > Już jest wszystko ustalone a Ty Lechu chcesz podejmować jakieś

    No po pierwsze kazdy musi podjac decyzje : Ide czy nie ide, jesli ide to
    z kims czy sam :) Wiec jest sporo miejsca na takowe :)
    A termin krotki bo do pietnastego trzeba by zamknac liste.
    Mozna tez zadecydowac o programie czy menu np.
    Zatem spoko, taki bedzie jacy ludzie sie zbiora.

    Ja zapewne jak i Ty spedze sylwka z moja , no moze nie tak swiezo
    urodzona corcia :) i jakims gronem znajomych choc nie koniecznie w domu
    :)

    pozdrawiam,

  • 9. Data: 2009-12-10 10:31:40
    Od: AZ <a...@g...com>