  • 21. Data: 2009-12-10 15:33:21
    Temat: Re: wzorcowe ogłoszenie sprzedaży motocykla :)
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Marcin N pisze:

    > Angielska lampa - czyli świeci na lewo?

    Raczej prosto na lewo swieci jak skrece w lewo kierownice.

    > Czy na przeglądach nikt nie robi
    > z tego powdu kwasów?

    A ktos to sprawdza ? Swieci, trabi, mruga - znaczy sprawny.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 22. Data: 2009-12-10 16:00:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2009-12-10, (pj) <j...@g...com> wrote:

    > np. odblaskiem na ladze - tak wiem, duperela, ale mnie wnerwia

    Nie wiem jak Busa ale czesto jest jeszcze duzo wiecej roznic. Np.
    swiatla swiecace sie bez przerwy, brak poganiacza, jakies dziwne cuda
    zwiazane z emisja spalin, elektryczne podgrzewanie gaznikow lub brak
    zamiast grzania ciecza. Ale za to maja przycisk do awaryjnych czego
    w Europejczykach nie ma lub jest to rzadkosc.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 23. Data: 2009-12-10 16:19:00
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    (pj) pisze:

    > w autach niemiecki mi najb. pasuje, a w moto - ducati moze byc... :-P ;-)

    Z tym niemieckim to ostrożnie,część Beemek(w tym moją)Włosi im
    projektowali i od tego czasu jakoś wyglądają:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 24. Data: 2009-12-10 17:37:40
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał:
    > Czym sie rozni Goldwing z Ameryki od tego z Europy ? Bo nawet ten
    > sprzedawany w salonie w PL produkowany jest za oceanem. Wskazania licznika
    > mozna zmienic paroma pstryczkami. O ile w ogole licznik nie ma podwojnej
    > skali.

    To wiesz co cwaniaczku!?
    Choc mi postrykaj w moj licznik bo ni huhu nie moge na km zmienic!
    Wskazanie predkosciomierza owszem mozna ale przebieg ni wafla.
    Jak mi to zrobisz przebieg w km bez wymiany zegara to 1l czarnego Jasia
    stawiam!!
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 25. Data: 2009-12-10 19:18:06
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Sybi pisze:

    > To wiesz co cwaniaczku!?

    He ?

    > Choc mi postrykaj w moj licznik bo ni huhu nie moge na km zmienic!

    Masz pecha. Bylo se kupic amerykanca a nie zardzewialego angola.

    > Wskazanie predkosciomierza owszem mozna ale przebieg ni wafla.

    To gadaj z Waflem

    > Jak mi to zrobisz przebieg w km bez wymiany zegara to 1l czarnego Jasia
    > stawiam!!

    Nie lubie Jasia, wole Jacka.

  • 26. Data: 2009-12-10 21:50:04
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał:
    > He ?

    No pisales ze swada ze wystarczy tylko popstrykac!
    I jestem ciekawy czy czy cos wiesz na temat czy tylko tak sobie pitolisz;))

    > Masz pecha. Bylo se kupic amerykanca a nie zardzewialego angola.

    Czyli co? Amerykance daja sie przestawiac a angole nie?
    To jakas zasada czy jak?
    Pytam serio. Po prostu nie wiem.
    Poza tym moj motocykl nie jest zardzewialy mimo ze ma juz kilka lat
    za to slyszalem ze nowe Harleye (amerykanskie?) rdzewieja na potege;))

    > Nie lubie Jasia, wole Jacka.

    Moze byc Jack!!
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 27. Data: 2009-12-10 22:19:37
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Sybi pisze:

    > No pisales ze swada ze wystarczy tylko popstrykac!
    > I jestem ciekawy czy czy cos wiesz na temat czy tylko tak sobie pitolisz;))

    W wiekszosci moto z wyswietlaczem wystarczy popstrykac. Wskazania
    predkosciomierza da sie zmienic w 90% przypadkow. Drogomierz to inna
    baja ale nie jest okreslona przepisami wiec nie musi dac sie przestawic.

    > Czyli co? Amerykance daja sie przestawiac a angole nie?

    Dyskusja byla o amerykancach. Amerykance czesto sie daja bo w czesci
    Kanady obowiazujace jest kmh. Stad czesto podwojna skala. Z oszczednosci.

    > To jakas zasada czy jak?
    > Pytam serio. Po prostu nie wiem.

    Zasada to kierowca taki byl. I byznesmen.

    > Poza tym moj motocykl nie jest zardzewialy mimo ze ma juz kilka lat

    Ciesz sie wobec tego

    > za to slyszalem ze nowe Harleye (amerykanskie?) rdzewieja. na potege;))

    Nie ma Harlei nieamerykanskich. A ze rdzewieja to ich prawo. Prawo natury.

    > Moze byc Jack!!

    Mozesz wyslac. Adresa chcesz ?

  • 28. Data: 2009-12-10 23:21:54
    Od: grzbiet <g...@g...com>

    On Thu, 10 Dec 2009 23:19:37 +0100, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > W wiekszosci moto z wyswietlaczem wystarczy popstrykac. Wskazania
    > predkosciomierza da sie zmienic w 90% przypadkow. Drogomierz to inna
    > baja ale nie jest okreslona przepisami wiec nie musi dac sie przestawic.

    ale nie jest tak, że prędkościomierz jest z wyświetlaczem (i przez to
    podatny na pstrykania) a przebieg mechaniczny?
    a nawet jeśli, wystarczy większa zębatka zdawcza. było coś o tym.

    --
    grzbiet, dragstar, przemyśl

  • 29. Data: 2009-12-10 23:36:52
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tytus z fabryki" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Teoretycznie ma racje...

    No ba!
    Przeca napisal ze motoocykl: "MA DWA KOŁA ZNAM SIE NA TYM".
    Zaraz widac, ze to fachowiec i musi miec racje!
    ;-)

    --
    Pozdr. magnes
    nt650v fjs600 troche puzzli i 4 kola w dieslu

  • 30. Data: 2009-12-10 23:41:10
    Temat: Re: wzorcowe ogĹ,oszenie sprzedaĹźy motocykla :)
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "AZ" <a...@g...com> napisal w wiadomosci:

    > Nie wiem jak Busa ale czesto jest jeszcze duzo wiecej roznic. Np.
    > swiatla swiecace sie bez przerwy,

    Ale to akurat europejskie tez tak maja.