  • 11. Data: 2009-12-10 13:36:43
    Temat: Re: wzorcowe ogłoszenie sprzedaży motocykla :)
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka
    "(pj)"
    no i ... gust amerykański zdecydowanie
    > rózni sie od europejskiego. Tzn. niemieckiego.

    Znaczy sie Ducati to tez niemiecki gust???
    Bo mi to jakos nie pasuje...albo germance tak zlagodnieli???

  • 12. Data: 2009-12-10 14:14:42
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    (pj) pisze:

    > Mimo, że tańsze itp. - NIE KUPIŁBYM auta / moto na rynek USA.
    > Mile, kierunki, oświetlenie, no i ... gust amerykański zdecydowanie
    > rózni sie od europejskiego. Tzn. niemieckiego.
    >
    > Tak mam, i co mi zrobisz..? ;-)

    A czym sie rozni Hajabusza z Ameryki od tej z Europy ? Pomijajac swiatla ?
    Czym sie rozni Goldwing z Ameryki od tego z Europy ? Bo nawet ten
    sprzedawany w salonie w PL produkowany jest za oceanem. Wskazania
    licznika mozna zmienic paroma pstryczkami. O ile w ogole licznik nie ma
    podwojnej skali.

    No ale ja jezdze z premedytacja Harleyem z angielska lampa wiec moje
    zdanie sie pewnie nie liczy.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 13. Data: 2009-12-10 14:23:09
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    (...)
> [...]
    > skali.
    >
    > No ale ja jezdze z premedytacja Harleyem z angielska lampa wiec moje

    Angielska lampa - czyli świeci na lewo? Czy na przeglądach nikt nie robi z
    tego powdu kwasów?

  • 14. Data: 2009-12-10 14:28:54
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "jacek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.allegro.pl/item833340952_suzuki_marauder_
    vz_1600_nie_z_usa_europejski.html

    > posiadacze motocykli zza oceanu ł?czcie się w bólu :p

    Wg tego linka - wystarczy, że mam licznik przebiegu w milach i już w razie
    stłuczki (nie ze swojej winy) nie przysługuje mi odszkodowanie?!

    Takie mamy prawo?!

    MN

  • 15. Data: 2009-12-10 14:32:42
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Tytus z fabryki pisze:
    > Siemka
    > "(pj)"
    > no i ... gust amerykański zdecydowanie
    >
    > Znaczy sie Ducati to tez niemiecki gust???

    w autach niemiecki mi najb. pasuje, a w moto - ducati moze byc... :-P ;-)

    --
    pozdr
    pj

  • 16. Data: 2009-12-10 14:33:50
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Kuczu pisze:
    > (pj) pisze:
    >
    > A czym sie rozni Hajabusza z Ameryki od tej z Europy ? Pomijajac swiatla ?

    np. odblaskiem na ladze - tak wiem, duperela, ale mnie wnerwia

    --
    pozdr
    pj

  • 17. Data: 2009-12-10 14:49:38
    Od: "Dudas" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wg tego linka - wystarczy, że mam licznik przebiegu w milach i już w razie
    > stłuczki (nie ze swojej winy) nie przysługuje mi odszkodowanie?!

    Najlepiej zamontowac gdzies pod reka kawalek mlotka, cos w stylu sprzetow do
    wybijania szyby w autobusach - w razie stluczki, wypadku rozwalasz licznik,
    zanim policja nie przyjedzie :)

    Pozdrawiam

    Dudas
    CBR1000F

  • 18. Data: 2009-12-10 15:19:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2009-12-10, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Wg tego linka - wystarczy, że mam licznik przebiegu w milach i już w razie
    > stłuczki (nie ze swojej winy) nie przysługuje mi odszkodowanie?!
    >
    > Takie mamy prawo?!

    Ty tak na powaznie?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2009-12-10 15:24:44
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    ***w autach niemiecki mi najb. pasuje, a w moto - ducati moze byc... :-P ;-)

    A z miast to Freie Stadt Danzig ??? :):):)

    T.

    P.S. Ach ta Oplowska wyszukana elegancja :)

  • 20. Data: 2009-12-10 15:32:13
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    (pj) pisze:

    > np. odblaskiem na ladze - tak wiem, duperela, ale mnie wnerwia

    Najczesciej sa przykrecane i bardzo latwo demnotowalne.