  • Data: 2011-02-24 07:33:48
    Temat: Re: wysokość płacy w ogłoszeniach o pracę
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-23 21:38, Wit Jakuczun pisze:

    > Spojrzałem na ogłoszenie i jest tam napisane:
    > "
    > * Możliwość zdobycia dodatkowych premii za terminową realizację
    > projektów.
    > "
    >
    > Z ogłoszenia wiadomo jedynie, że negocjacja podstawy (czyli rozumiem, że
    > część "gwarantowana"), zaczyna się od 3.5-5.5 kilo miesięcznie. I to
    > TYLKO przez pierwszy rok. A co w drugim? Jakie widełki? A w trzecim? To
    > ile można zarobić? Ile wynoszą te premie? 10%, 20% czy może 50% pensji?
    > Jak to się ma do widełek (przepraszam, WIDEŁ)?

    Realnie - negocjowałeś kiedyś umowę, gdzie było to wszystko pięknie
    określone? Z drugiej strony - 10k raczej bym się nie spodziewał, a to
    też jest informacja. Druga informacja (co podniósł Przemek) - 3.5k to
    już nie jest płaca kompletnego nooba. Zawsze to więcej informacji niż
    "atrakcyjne/rynkowe wynagrodzenie zależne od umiejętności
    i zaangażowania, system premiowy i bogaty pakiet socjalny". To są
    dopiero

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net