  • 11. Data: 2011-07-18 21:34:49
    Temat: Re: wysoko zawieszone kombi
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:j021kj$1s3$1@inews.gazeta.pl...

    > W sumie racja. bardziej chodziło mi o porównanie do volvo i subaru.

    Jakby tak porównać Octavię Scout do Outbacka, to obstawiam że wiele tańsza
    nie będzie, o ile w ogóle.
    Skodzie odwaliło z cenami.

  • 12. Data: 2011-07-18 23:29:08
    Od: "Tadeusz" <...@a...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <> napisał w wiadomości ...
    > VOLVO XC70 2.5T AWD (4x4)

    każde XC70 ma napęd AWD i takie same zawieszenie
    nie tylko 2,5T ale także D5 2,4D 3,2V6 i co tam jeszcze było
    w palecie silników :)

  • 13. Data: 2011-07-18 23:40:41
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2011-07-18 23:29, Tadeusz pisze:

    > każde XC70 ma napęd AWD i takie same zawieszenie
    > nie tylko 2,5T ale także D5 2,4D 3,2V6 i co tam jeszcze było
    > w palecie silników :)

    No na pewno 3,2 V6 nie bylo.

  • 14. Data: 2011-07-19 02:59:48
    Od: Laisar <k...@o...pl>

    On 18 Lip, 19:21, "Crimson" <r...@g...pl> wrote:
    > Szukam i czytam i coś słabo mi idzie ...
    > Chodzi mi o wysoko zawieszone kombi.
    > Proszę o parę podpowiedzi marek.

    Teraz standard to podobno jakieś 12 cm - ile jest dla Ciebie "wysoko"?

    Dacia Logan MCV ma 16 cm, długi skok zawieszenia oraz stalową płytę
    pod silnikiem - nada się? (;

    Niby tylko 4,5 m, ale bagażnik 700 L do okien - więc kombiak
    porządny...

    (Albo 200L i 7 pełnowymiarowych miejsc).

  • 15. Data: 2011-07-19 07:55:10
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-07-19 02:59, Laisar pisze:
> [...]
    >
    > Niby tylko 4,5 m, ale bagażnik 700 L do okien - więc kombiak
    > porządny...
    >
    > (Albo 200L i 7 pełnowymiarowych miejsc).

    Potwierdzam. Jak dla mnie jest to auto naprawdę wysoko zawieszone. Plus
    płyta + dosyć twarde zawieszenie (zjeżdżanie z krawężnika niegroźne).
    pwz

  • 16. Data: 2011-07-19 08:40:57
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"> napisał w wiadomości ...

    > No na pewno 3,2 V6 nie bylo.

    Naprawdę?????

    a to niby co jest:
    http://otomoto.pl/volvo-xc-70-3-2-benzyna-240-km-C18
    395263.html
    http://otomoto.pl/volvo-xc-70-3-2-summum-238km-C1921
    7934.html
    http://otomoto.pl/volvo-xc-70-3-2-igla-C19251665.htm
    http://otomoto.pl/volvo-xc-70-C19647487.html

  • 17. Data: 2011-07-19 08:41:54
    Od: Javelin <s...@o...pl>

    Witam!

    W liście od "Crimson" datowanym 18 lipca 2011 (19:21:41) napisano:

    > Szukam i czytam i coś słabo mi idzie ...
    > Chodzi mi o wysoko zawieszone kombi.
    > Proszę o parę podpowiedzi marek.

    Citroeny Xantia / XM

    --
    Javelin
    Kraków

  • 18. Data: 2011-07-19 14:12:03
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    Polonez Kombi ;-)

    -----

  • 19. Data: 2011-07-19 14:19:17
    Od: Javelin <s...@o...pl>

    Witam!

    W liście od " ąćęłńóśźż" datowanym 19 lipca 2011 (14:12:03) napisano:

    > Polonez Kombi ;-)

    Polonez Kombi nie jest zawieszony wysoko w przeciwieństwie do
    terenowego poziomu zawieszenia w hydrocitroenach

  • 20. Data: 2011-07-19 14:25:39
    Od: Javelin <s...@o...pl>

    > Polonez Kombi nie jest zawieszony wysoko w przeciwieństwie do
    > terenowego poziomu zawieszenia w hydrocitroenach

    http://img638.imageshack.us/img638/9286/xantiamatrix
    .jpg