    From: "Przemek O." <p...@o...eu>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: wysoko?? p?acy w og?oszeniach o prac?
    Date: Wed, 02 Mar 2011 21:02:54 +0100

    W dniu 2011-03-02 18:17, A.L. pisze:

    > Drogi Kolego, ja pare razy w zyciu szukalem pracy. Za kazdycm razem
    > liczna wyslanych papierow nie byla mniejsza niz okolo 100, a nei
    > wieksza niz okolo 400. Bywalo ze bylem na 3 interviews w tygodniu,
    > przez 6 tygodni pod rzad. Pod koniec tego prodesy mialem na ogol z pol
    > tuzina propozycji i dosyc dobry wybor

    No i mamy problem rozwiązany. Ja też kilkakrotnie zmieniałem pracę. I
    nawet w najgorszym okresie (wysokie bezrobocie w kraju) nie wysyłałem
    więcej niż kilka CVek do wyselekcjonowanych firm (tych które mnie
    interesowały). Najczęściej na polu bitwy zostawały dwie - trzy oferty z
    których wybierałem tę najbardziej interesującą. I chodzi tutaj raczej o
    zadania do wykonania niż wysokość wynagrodzenia. Nie musiałem także
    wyjeżdżać z kraju ani o tym myśleć. Co na tym zyskiwałem? Ciekawą pracę,
    z satysfakcjonującym mnie wynagrodzeniem i 6 tygodni luzu zamiast
    latania po 3 rozmowy dziennie.

    > To tylko w POlsce tak jest ze "jak mi nie zaproponuja 4 zer to mi sie
    > nei oplaca wstawac z tapczana". Nikt nikomu nic nei proponuje. Tzreba
    > sobei wywalczyc.

    Zależy, zdarzyło mi się raz zmienić pracę w taki sposób, że to
    pracodawca mnie znalazł i namawiał do zatrudnienia. Więc coś w powyższym
    stwierdzeniu jest.

    --
    pozdrawiam,
    Przemysław Osmański, SoftSYSTEM