  • Data: 2011-03-01 07:54:02
    Temat: Re: wysoko?? p?acy w og?oszeniach o prac?
    Od: Michal Kleczek <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 28 Feb 2011 18:14:56 +0100, Paweł Kierski wrote:

    > W dniu 2011-02-28 16:53, A.L. pisze:
    > [...]
    >
    > W takim razie sprawa nie do rozstrzygnięcia, bo zależna od osobistych
    > preferencji w komunikacji i negocjacji. Dla mnie ideałem jest napisanie
    > na karteczkach: pracodawca - maksimum, pracownik - minimum. Na
    > trzy-cztery wykładamy na stół. Jak maksimum jest większe od minimum, to
    > bierzemy średnią i wpisujemy do umowy, a jak nie - rozchodzimy się do
    > swoich zajęć.

    Gdzies tu wyczuwam brak zrozumienia powodow, dla ktorych ludzie negocjuja
    i celow, jakie chca dzieki negocjacjom osiagnac - przeciez strony nie sa
    zainteresowane osiagnieciem kompromisu tylko maksymalizacja _swoich_
    _wlasnych_ zyskow.

    > Wszystko inne jest dla mnie zgodnym z konwencjami i
    > "obyczajem" marnowaniem czasu.

    Z jakiegos jednak powodu ludzie grajac w pokera nie pokazuja swoich kart
    i blefuja. Ciekawe czy to z powodu "obyczaju"?

    Jesli twoim celem w negocjacjach jest jak najszybsze ich zakonczenie, to
    kazdy srednio sprawny "powazny" negocjator uzyska w negocjacjach z toba
    co zechce.

    --
    Michal