  • Data: 2018-10-08 06:59:59
    Temat: Re: wypadek Polaków na Słowacji - jakie tam są przepisy?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > To teraz będzie opowieść o "czas to pieniądz" i wymienianiu bez
    > sprawdzenia przyczyny.
    >
    > Silnik Volvo-Ford 2.0 diesel, błąd filtra cząstek stałych.
    > Kompletna diagnostyka silnika zajmie 2 dni i będzie kosztować.
    > Decyzja klienta jakby cytat z tego co napisałeś, więc tylko wykręcić
    > filtr, czyszczenie, montaż i jazda.
    > Tydzień później zatarł się silnik.

    Auto nie paliło za duzo? Nie kopciło podejrzanie?

    > Decyzja klienta znowu cytat z Ciebie - kupić blok z anglika,
    > wymienić, szybko i bez zbędnych kosztów.
    > Tydzień później zatarł się silnik.

    Niewatpliwie zawsze trzeba wyposrodkowac nakłady, czas i efekt.
    Tu widocznie ta analiza przebiegła nieoptymalnie :)

> [...]
    > silnika do silnika) leje i spłukuje film olejowy w suwie ssania,
    > więc sprężanie i praca leci na sucho.
    >
    > Więc o ile jak padnie termostat po 8 latach życia, to wiadomo że się
    > skończył i faktycznie nie ma co tu filozofować.
    >
    > Ale akurat problemy z DPF to zazwyczaj objaw, a nie przyczyna.
    > I zaniedbanie diagnostyki tutaj, jest m.in. przyczyną kiepskiej
    > opinii o procedurach czyszczenia filtrów (że rozwiązują problem na
    > krótko) - bo problemem nie jest DPF, a zajechany układ wtryskowy.
    >
    > Bagatelizując takie rzeczy łatwo wydać kilka razy pieniądze.

    Dobrze trafić na fachure który ma jako takie doswiadczenie.
    Akurat lanie wtrysków to norma - łatwo do sprawdzenia i diagnostyki.

    I lejace wtryski to niewatpliwie jedna z przyczyn.
    W dwóch innych autach wymieniałem wtryski dokładnie z tego powodu, ale
    przy przebiegu ponad 300kkm.

    Ale:
    przypomne fakty dotyczącące dwóch opisywanych fordów customow: w jednym
    dpf wymieniono na jakis poszrotowy, w drugim wycieto.
    W tej chwili oba auta maja ok 500kkm przebiegu a awaria była przebiegu
    ponizej 100kkm. I od tego czasu zero problemów.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Może wariaci to tacy ludzie, którzy wszystko widzą tak, jak jest, tylko